11.12.2012 0 Comments

Najlepšie vie zákaznícke dáta analyzovať SAS

Analytická agentúra Forrester porovnávala šesť dodávateľov softvéru pre analýzu zákazníckych dát. Víťazom sa stala spoločnosť SAS.

Najlepšie softvérové riešenie pre analýzu zákazníckych dát má podľa analytikov Forrester Research softvérová a poradenská spoločnosť SAS. Jej produkty získali najvyššie hodnotenie vo viacerých kategóriách, napríklad vo funkcionalite aj v aplikácii zákazníckych analýz. Najvyššiu možnú známku dostal SAS v kategórii, ktorá hodnotí schopnosti dodávateľa napomôcť pri získavaní a udržaní klientov.

Analytici v štúdii konštatujú, že SAS má v analytickej komunite silné korene a veľkú tradíciu: „V oblasti analýzy dát je priekopníkom, navyše sa firme podarilo túto oblasť rozšíriť." Nástroje SAS-u podľa nich zodpovedajú potrebám marketérov, ktorí hľadajú využiteľnosť, rýchlosť a nové pohľady na zákazníkov.

„Prinášame kontinuálne nové vylepšenia v našich osvedčených analytických nástrojoch, napríklad SAS Enterprise Miner, rovnako ako aj v oblasti automatizácie a optimalizácie riadenia marketingových kampaní a procesov. Samozrejme nesmieme zabudnúť na témy, ktoré v súčasnosti hýbu celým svetom ako High performance analytics, Visual analytics alebo Big data či Text Mining. Neimplementujeme iba softvér, ale pomáhame klientom riešiť ich biznis problémy," dodáva Eva Slobodová, biznis konzultantka pre Customer Intelligence zo SAS Slovakia.

Riešenia pre analýzu zákazníckych dát umožňujú firmám optimalizovať rozhodnutia, ktoré sa týkajú klientov a zlepšiť s nimi vzťahy. Analytický softvér pomáha lepšie cieliť direct marketingové kampane a získavať nových klientov, zlepšovať krížový predaj či znižovať odchodovosť zákazníkov.

„Konkurencia je dnes tvrdá v každom odvetví. O úspechu rozhoduje či firma vie klienta, potenciálneho alebo existujúceho, osloviť v správnom čase zaujímavou ponukou. K tomu musí rozumieť jeho potrebám a očakávaniam, čo je pri veľkom množstve klientov bez analýzy zákazníckych dát nemožné," vysvetľuje E. Slobodová.

Príkladom je Tatra banka, ktorá v roku 2009 vstúpila do sveta sofistikovaného analytického CRM prostredníctvom komplexného riešenia pre banky od spoločnosti SAS pre oblasť riadenia portfólia, cross-sellingu, retencie a segmentácie.

„V spojení s úplne novým klientskym datamartom sme získali poznanie, ktoré sme doteraz nemali. Hĺbka pohľadu do vnútra dát už nie je limitovaná a navyše nadobudla novú ostrosť videnia, ktorú by som prirovnal k prechodu z analógového signálu na digitálne Full HD, len v bankovom svete," zhodnotil Marian Babic, vedúci oddelenia kampaňového predaja Tatra banky.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 1

S kamerou na bratislavskom kole robotickej súťaže FIRST LEGO League (video)

16.01.2017 00:15

Tvorivosť žiakov a študentov je jeden z kľúčových faktorov ich budúcej úspešnosti a aj potvrdenie kvalitatívnej úrovne výučby informatiky v školách. Preto sme sa s našou kamerou prišli pozrieť na prie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá