15.11.2012 0 Comments

Zlavomat.sk za dva roky ušetril ľuďom viac ako 14 miliónov, medzi nákupmi Slovákov a Čechov sú veľké rozdiely

Zľavový portál zlavomat.sk ušetril za dva roky existencie svojim 150 000 zákazníkom takmer štrnásť a pol milióna eur pri viac ako 561 110 predaných produktoch.

„Honba za výhodnou kúpou je pre niekoho dobrodružstvom, relaxom ale i nevyhnutnosťou," konštatuje riaditeľ zlavomat.sk Tomáš Sroka. „Za dva roky sme okrem našich zákazníkov stali pevnou súčasťou biznis plánov napríklad celého segmentu HORECA. Bez ohľadu na kritiku, bez nás by sa mimosezónne pobyty, či menej atraktívne časy v reštauráciách, predávali omnoho ťažšie."

Počas dvoch rokov ponúkol zlavomat.sk viac ako 5 000 samostatných zliav a prijal 298 000 objednávok. Najdrahšou ponukou bol zájazd do Indie za 1 373€, najúspešnejšia bola 60%tná zľava poskytnutá Parkohotelom Praha (predaných bolo 1 553 trojdňových pobytov). Pamätníci si pamätajú aj na historicky úplne prvú ponuku portálu - 99 centový lístok do kina v Bratislava Palace Cinemas (predalo sa 1301 lístkov).

„V Slevomat Group vnímame silnejúcu požiadavku zákazníkov na skvalitnenie a personalizáciu ponuky. Preto s partnermi, ktorí nedosiahnu zákaznícke hodnotenie spokojnosti aspoň 65%, v spolupráci nepokračujeme. Zároveň sa snažíme našim fanúšikom ponúkať zľavy presne podľa ich preferencií a predchádzajúcich nákupov," hovorí výkonný riaditeľ skupiny Slevomat Group Peter Irikovský.

„Portály v našej skupine pokrývajú sedem rozdielnych krajín. Inak sa predáva v Estónsku a inak v Bulharsku. Aj blízke krajiny, akými sú Česko a Slovensko, vykazujú signifikantné rozdiely. Česi si potrpia na praktickosť, Slováci zvažujú aj brand. Česi, pri kúpe zľavneného pobytu rozmýšľajú do ktorého mesta ísť, Slováci kontrolujú aj pohodlie a služby v hoteli. Nie sú to len dojmy. Naša nová predajná kategória Móda a luxus s ponukou značkového tovaru prekročila na Slovensku naše odhady viacnásobne," uzatvára Irikovský.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 1

S kamerou na bratislavskom kole robotickej súťaže FIRST LEGO League (video)

16.01.2017 00:15

Tvorivosť žiakov a študentov je jeden z kľúčových faktorov ich budúcej úspešnosti a aj potvrdenie kvalitatívnej úrovne výučby informatiky v školách. Preto sme sa s našou kamerou prišli pozrieť na prie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá