SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Štúdia: Až osem z desiatich zákazníkov využíva pri nakupovaní online informácie

0
Spoločnosť Cisco zverejnila výsledky spotrebiteľskej štúdie, ktorá dokazuje, že na väčšinu zákazníkov majú pri ich nákupných rozhodnutiach najväčší vplyv informácie z online prostredia, vrátane spotrebiteľských hodnotení a recenzií. Výsledky zároveň poukazujú na to, že zákazníci stále viac požadujú prístup k online informáciám prostredníctvom rôznych zariadení priamo v obchodoch. Štúdia okrem toho prináša aj odporúčania pre predajcov o rôznych spôsoboch sprostredkovania digitálnych informácií nakupujúcim. Štúdia s názvom Ako zaujať a udržať nakupujúcich digitálnej éry zmapovala využívanie komunikačných technológií pri nakupovaní a ich vplyv na predaj. Jej výsledky poukazujú na to, že nároky väčšiny nakupujúcich predstihli schopnosti mnohých predajcov a že zákazníci očakávajú od obchodov rovnakú mieru informovanosti, transparentnosti a rýchlosti ako od webových stránok. Dve tretiny zákazníkov majú pri návšteve obchodu záujem aj o personalizované nakupovanie. Až 85 percent nakupujúcich d ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať