SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Riešenie Ericssonu pre LTE vysielanie zmení svet reklamy

Tlačové správy
0
Minuloročné vydanie správy Ericsson Mobility Report predpovedá, že sa mobilná dátová prevádzka do konca roku 2019 zvýši desaťnásobne. Hlavným motorom tohto nárastu bude podľa Ericssonu video obsah. S rastúcou penetráciou smartfónov a tabletov rastie aj dopyt po riešeniach TV Anywhere, teda televíznom vysielaní dostupnom odkiaľkoľvek, kde je mobilný signál.

Odpoveďou Ericssonu na tento trend je jeho riešenie LTE Broadcast, ktoré umožňuje poskytovať vysokokvalitné televízne služby prostredníctvom LTE mobilných sietí. Jeho prínos spočíva najmä v skvalitnení distribúcie video obsahu a vyššiemu používateľskému komfortu. Operátorom zase umožní nielen pripraviť sa na výrazný rast dátovej prevádzky, ale aj prinášať svojim zákazníkom nové, inovatívne služby.

Inovatívnosť riešenia si všimla aj porota prestížneho TV Connect Award, keď riešenieLTE Broadcast od Ericssonu získalo ocenenie v kategórii „Najlepšie TV vysielanie v pohybe". Ericsson si tak zaknihoval už piate významné ocenenie Ericssonu tohto riešenia.

Oceňovaný produkt Ericssonu v sebe kombinuje tri normy: eMBMS (Evolved Multimedia Broadcast Multicast Service), HEVC (High Efficiency Video Coding) a MPEG Dash. Ich spolupráca zaručuje vysokú kvalitu sledovaného obsahu. Výsledkom sú nielen služby najvyššej kvality, ale aj optimálne využitie frekvenčného spektra. V praxi to znamená, že počet používateľov, ktorí v danej oblasti môžu obsah sledovať je neobmedzený. Takéto riešenie je ideálne najmä v husto obývaných mestských štvrtiach, na štadiónoch, či nákupných centrách.

Pre telekomunikačných operátorov je služba LTE Broadcast príležitosťou ako ďalej rozvíjať svoj biznis. Ericsson menuje celý rad možností využitia svojho riešenia - napríklad pri športových podujatiach a koncertoch; umožňuje poskytovanie služieb digital signage - teda vysielanie reklamného obsahu na rôznych obrazovkách (city lighty, elektronicke reklamne pútače napr. na taxíkoch či firemných autách; elektronické billboardy na verejných priestranstvách, štadiónoch, festivaloch; POS terminály na predajných miestach...).

Vysielaný obsah je možné veľmi rýchlo a z jedného miesta meniť v konkrétnych oblastiach tak, že dokáže osloviť konkrétnu cieľovú skupinu. Riešenie nájde svoje uplatnenie nielen v komerčnej sfére, ale napríklad aj v prípadoch núdze a ohrozenia, keď je takýmto spôsobom možné informovať ľudí v určitej oblasti o blížiacej sa búrke, povodni alebo napríklad teroristickej hrozbe.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať