14.5.2015 0 Comments

O2 prekročilo v úvodnom štvrťroku hranicu 1,7 mil. zákazníkov

Spoločnosť O2 Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2015 výnosy vo výške 58,2 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje 17,1 % nárast. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 7,7 % na viac ako 1,702 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v kvartáli 2015 kladný prevádzkový zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 20,5 %.

„Za viac ako 17% nárastom výnosov je kontinuálne posilňovanie zákazníckej bázy. 122 tisíc nových zákazníkov predstavuje nárast o takmer 8 % oproti minulému roku a teší nás zvyšujúci sa podiel zákazníkov platiacich na faktúru (51% bázy) , ktorí si k nám do O2 prídu aj pre smartfón. V úvodných troch mesiacoch sme sprístupnili rýchle dáta pre ďalších 38 lokalít, pričom celkovo našou 3G sieťou pokrývame už 65 % populácie a ku koncu roka 2015 by sme sa mali priblížiť k 70% populácie. V rámci 4G prebieha príprava rozsiahlej výstavby, pričom ku koncu roka bude 4G sieť spoločnosti O2 dostupná vo všetkých krajských mestách Slovenska a taktiež v Martine, Poprade, Považskej Bystrici, vo Zvolene a Prievidzi. Chcel by som sa ešte poďakovať všetkým zákazníkom, ktorý nám dali svoj hlas a pomohli nám k získaniu v poradí už šiesteho titulu Operátor roka," uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2.

Celkové výnosy O2 v prvom štvrťroku 2015 dosiahli 58,2 mil. € čo predstavuje medziročný 17,1% nárast. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v úvodných troch mesiacoch tohto roka 5,6 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 12,7 €.

K 31. marcu 2015 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 7,7 % na vyše 1,702 mil.
Od začiatku roka 2015 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 18 tisíc. Za týmto nárastom stál najmä 8,6% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 871 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,8 % na takmer 831 tisíc.

Od 1. januára 2015 do 31. marca 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 27 tisíc telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Správca národnej domény .sk pripravuje inovácie a natrvalo znižuje ceny

02.12.2016 14:00

Slovenské domény zaregistrujete od nového roku za polovicu Spoločnosť SK-NIC, a.s., správca národnej domény .sk, od roku 2017 natrvalo znižuje cenu domén. Firmy aj fyzické osoby si tak budú môcť od n ...

Tlačové správy

Európski lídri digitalizácie sa v Bruseli dohodli – internet potrebujú aj v Afrike!

02.12.2016 13:50

Podpredseda vlády SR pre investície a informatizáciu Peter Pellegrini, belgický podpredseda vlády Alexander De Croo a podpredseda Európskej komisie pre jednotný digitálny trh Andrus Ansip dnes v Bruse ...

Tlačové správy

ShopRoku 2016: Ôsmy ročník súťaže o najlepšie e-shopy

02.12.2016 13:32

Už dnes štartuje registrácia a hlasovanie v rámci ďalšieho, v poradí už ôsmeho, ročníka súťaže o najobľúbenejší e-shop na slovenskom trhu – ShopRoku 2016. Po minuloročných zmenách zostáva načasovanie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá