Image
29.11.2016 0 Comments

Naštartuj svoje podnikanie s Facebookom

Facebook je odhodlaný naučiť malých a stredných podnikateľov, ako najlepšie využiť svojich 1,7 miliardy užívateľov a ďalších 500 miliónov užívateľov Instagramu v prospech svojho podnikania. Spomedzi jeho iniciatívy na podporu tohto úsilia je aj rad podujatí  Boost Your Business (BYB). Jeden z nich sa konal v Bratislave vo štvrtok 24. novembra. Jedinečné možnosti Facebooku už využíva viac ako 60 miliónov spoločností po celom svete, aby propagovali svoje značky a prilákali nových zákazníkov.

BYB je iniciatívou Facebooku s cieľom pomôcť podnikateľom odhaliť obchodné výhody, ktoré im prinášajú nástroje a reklamné stratégie poskytované najväčšou sociálnou sieťou. Hlavnou časťou programu bola panelová diskusia s odborníkmi na social media marketing. Potom nasledovali semináre zamerané na objasnenie špecifických tém týkajúcich sa e-shopov aj kamenných obchodov. Hlavnými témami boli napríklad najnovšie spotrebiteľské trendy alebo nárast video obsahu. Vyvrcholením programu bol prejav Andyho Krasneho, SMB manažéra spoločnosti Facebook, na tému „Evolúcia v komunikácii“.

Akcie sa zúčastnilo viac ako 120 podnikateľov a podnikateliek, ktorí mali možnosť sa stretnúť s odborníkmi zo spoločnosti Facebook a prebrať s nimi ich vlastné on-line stratégie, ako súčasné trendy. Záujem o informácie, ako posilniť obchodný potenciál prostredníctvom sociálnych médií, mali stredné podniky, ale aj značný počet malých rodinných firiem. Práve tieto menšie firmy majú najväčší prospech z cenovo priaznivých, ale robustných platformiem pre marketingové aktivity a aktivity pre budovanie značky dodávané Facebookom a Instagramom.

Akcia bola organizovaná v spolupráci so Slovak Business Agency (SBA), Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS), Slovenským živnostenským zväzom a Združením podnikateľov Slovenska. „Sme veľmi radi, že Facebook ponúkol túto príležitosť slovenským malým a stredným podnikom, pretože sa domnievame, že social media marketing môže byť silným a merateľným nástrojom pre komunikáciu so zákazníkom a verejnosťou. V dnešnej dobe môžu dokonca aj malé podniky vďaka sociálnym médiám aktívne vyhľadávať a oslovovať svojich potenciálnych zákazníkov, ako aj vybudovať pevné vzťahy s existujúcimi klientmi. Mnohí podnikatelia sa však obávajú novej komunikačnej platformy alebo prinajmenšom si nie sú istí pri jej používaní. Akcie ako Boost Your Business podľa môjho názoru výrazne napomáhajú pri prekonávaní neistoty a ponúkajú nový uhol pohľadu na online marketing. Z toho by mohla na oplátku ťažiť celá naša ekonomika,“ zhrnul akciu Marián Letovanc, zástupca Slovak Business Agency.

Facebook považuje Slovensko za významný trh v rámci stredoeurópskeho regiónu. Slováci boli v poslednej dobe medzi prvými na svete, ktorí vyskúšali nové funkcie v chatovacej aplikácii Messenger, ako napríklad My Day, ktorá umožňuje používateľom zdieľať svoje videá a obrázky s textami cez príbehy, ktoré sa dajú zobraziť iba 24 hodín. „Snažíme sa sústrediť na všetky jednotlivé trhy, usilujeme sa o rozvoj partnerstva s užívateľmi aj podnikmi. BYB akcie sú príkladom, ako môžeme komunikovať s našimi klientmi a pritom im, dúfajme, aj pomôžeme dosiahnuť ich vlastné ciele,“ prezradil Andy Krasny o Facebook aktivitách na slovenskom trhu.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Správca národnej domény .sk pripravuje inovácie a natrvalo znižuje ceny

02.12.2016 14:00

Slovenské domény zaregistrujete od nového roku za polovicu Spoločnosť SK-NIC, a.s., správca národnej domény .sk, od roku 2017 natrvalo znižuje cenu domén. Firmy aj fyzické osoby si tak budú môcť od n ...

Tlačové správy

Európski lídri digitalizácie sa v Bruseli dohodli – internet potrebujú aj v Afrike!

02.12.2016 13:50

Podpredseda vlády SR pre investície a informatizáciu Peter Pellegrini, belgický podpredseda vlády Alexander De Croo a podpredseda Európskej komisie pre jednotný digitálny trh Andrus Ansip dnes v Bruse ...

Tlačové správy

ShopRoku 2016: Ôsmy ročník súťaže o najlepšie e-shopy

02.12.2016 13:32

Už dnes štartuje registrácia a hlasovanie v rámci ďalšieho, v poradí už ôsmeho, ročníka súťaže o najobľúbenejší e-shop na slovenskom trhu – ShopRoku 2016. Po minuloročných zmenách zostáva načasovanie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá