14.9.2012 0 Comments

MasterCard a Svetový potravinový program OSN zahájili spoluprácu na projekte „Digitálnych potravín“

Spoločnosť MasterCard a Svetový potravinový program (WFP) oznámili, že chcú spoločnými silami a s využitím inovačných technológií pomáhať ľudom z celého sveta, ktorí to potrebujú. Využijú pri tom skúsenosti spoločnosti MasterCard v oblasti elektronických platieb a schopnosti organizácie WFP reagovať na potreby tých najohrozenejších skupín obyvateľov v oblastiach, ktoré sú najviac postihnuté hladom.

Naša spolupráca so spoločnosťou MasterCard je perfektným príkladom, ako môže partnerstvo so súkromným sektorom bojovať proti hladu," povedala Nancy Romanová, riaditeľka pre komunikáciu, styk s verejnosťou a partnerstvo so súkromným sektorom WFP. „S využitím technických znalostí a medzinárodného dosahu spoločnosti MasterCard bude môcť Svetový potravinový program ďalej rozvíjať svoj program elektronických poukážok. Vďaka nemu si rodiny ohrozené hladom môžu zaobstarať predovšetkým potrebné potraviny. Taktiež bude vylepšený on-line systém na príjem darov, umožňujúci jednotlivcom i firmám z celého sveta zapojiť sa do boja proti hladu," dodala N. Romanová.

Na lokálnych trhoch distribuuje WFP obvykle poukážky, ktoré je možné použiť v miestnych obchodoch na nákup potravín a ďalšieho tovaru každodennej potreby. Tieto poukážky podporujú rozvoj tamojšieho hospodárstva a súčasne zabezpečujú, že miestni obyvatelia v hmotnej núdzi dostávajú potravinovú pomoc dôstojnou formou. V rámci projektu „Digitálne potraviny" spoločnosť MasterCard s využitím svojich znalostí v oblasti platieb a technológií pomôže organizácii WFP vylepšiť a zdokonaliť systémy distribúcie potravinových poukážok prostredníctvom mobilných telefónov alebo platobných kariet ľuďom, ktorí nemajú pravidelný prístup k bankám či finančným službám.

Naša vízia sveta bez hotovosti úplne korešponduje s víziou sveta bez hladu, ako ju presadzuje WFP. Dnes sme zahájili zásadnú spoluprácu, vďaka ktorej sa naša iniciatíva „Digitálne potraviny" skutočne dostane k ľuďom, ktorí ju potrebujú najviac a ktorým pomôže uspokojiť ich potreby. Okrem projektu „Digitálne potraviny" pomôže spoločnosť MasterCard organizácii WFP vytvoriť a rozšíriť on-line systém darcov. Ten umožní väčšiemu okruhu ľudí darovať finančné prostriedky rozmanitými metódami on-line platieb," uviedla Ann Cairnsová, riaditeľka pre medzinárodné trhy spoločnosti MasterCard.

Rozšírený mechanizmus darcov je súčasťou platformy tzv. Integrovaného darcovstva, ktorá umožňuje spoločnostiam zabudovať systém darcov priamo do ich produktov. Obchodníci môžu zákazníkom ponúknuť účasť na programe darcov v rámci ich on-line platieb. Vývojári mobilných aplikácií alebo hier budú môcť taktiež ponúknuť možnosti podpory WFP priamo pomocou svojich digitálnych produktov. Všetky dary budú monitorované a priznané ako výrobcovi, tak spotrebiteľovi, čo prinesie ďalšie príležitosti na spoluprácu firiem a spotrebiteľov. Zmysluplne a merateľne sa tak bude prispievať na boj proti hladu.

Spoločnosť MasterCard sa navyše zaviazala využívať svoje marketingové aktivity na zvyšovanie povedomia o tomto probléme a získavanie finančných prostriedkov pre WFP. Spoločnosť už uskutočnila dve fundraisingové kampane pre WFP, pri ktorých získala v Poľsku a Holandsku desiatky tisíc eur na činnosť organizácie WFP na celom svete.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá