20.11.2012 0 Comments

Konica Minolta prevezme spoločnosť Charterhouse

Spoločnosť Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH nedávno podpísala zmluvu o prevzatí Charterhouse PM Limited, poprednej európskej firmy, ktorá sa zameriava na marketingové služby. Spojenie sa má uskutočniť na konci roka 2012, keď prejde fúzia kontrolou.

Predpokladaná akvizícia firmy Charterhouse je súčasťou stratégie spoločnosti Konica Minolta investovať do tlačových služieb. Konica Minolta je popredná technologická spoločnosť, ktorá myslí „až za hranice tlače" a chce zlúčiť riadené tlačové služby (PMS) s marketingovými službami (MMS) a tiež optimalizované tlačové služby (OPS) s poradenstvom v oblasti obchodných procesov (BPC). Obe zlúčenia budú koordinované a podporované vedením oddelenia vzťahov so zákazníkmi spoločnosti Konica Minolta, ako aj riešeniami dokumentového workflow. Vďaka tejto koncepcii rozšíri Konica Minolta svoje portfólio tlačových služieb a etabluje sa ako priekopník komerčnej polygrafie pri jej prechode na digitálne technológie.

Charterhouse PM Limited je britská spoločnosť, ktorá poskytuje marketingové služby medzinárodným značkám na 35 európskych trhoch z 21 krajín. Hlavné sídlo má v Paríži a oddelenie digitálnej výroby sídli v Londýne.

38. priečka z celkových 200 v medzinárodnom rebríčku Sunday Times roku 2012 je dôkazom, že sa spoločnosť Charterhouse v posledných rokoch značne rozrástla, predovšetkým vďaka expanzii, podpísaniu dôležitých zmlúv v Európe a rastúcemu dopytu po komplexných marketingových službách.

Vďaka značným odborným znalostiam v oblasti tlačového a digitálneho marketingu patrí Charterhouse na popredné miesto na rastúcom trhu výrobných zákaziek, na ktorom klienti od svojich marketingových spoločností očakávajú väčšiu efektivitu, kvalitu a dôslednosť.

Gary Mahoney, výkonný riaditeľ spoločnosti Charterhouse, povedal: „Naši klienti požadujú medzinárodnú pôsobnosť a s pomocou spoločnosti Konica Minolta sa Charterhouse stane naozajstným globálnym hráčom. Významné postavenie značky Konica Minolta v Ázii i Amerike nám získa nielen celosvetové meno, ale aj finančné prostriedky na rozšírenie obchodu a spolupráce s významnými značkami."

Ken Osuga, prezident spoločnosti Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH k tomu povedal: „Táto strategická investícia nám značne zvýši možnosti v oblastiach tlače a reklamných zákaziek, ktoré potom budeme môcť ponúkať svojim zákazníkom. Charterhouse má v tejto oblasti pôsobivé výsledky vďaka tomu, že spolupracuje s mnohými poprednými svetovými značkami. Bude nám potešením podporovať vedenie spoločnosti v snahe o celosvetový rast.

Súčasné vedenie spoločnosti Charterhouse bude aj naďalej pokračovať v riadení obchodu pod menom Charterhouse, v súčasnom hlavnom sídle aj v sieti kancelárií.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 1

S kamerou na bratislavskom kole robotickej súťaže FIRST LEGO League (video)

16.01.2017 00:15

Tvorivosť žiakov a študentov je jeden z kľúčových faktorov ich budúcej úspešnosti a aj potvrdenie kvalitatívnej úrovne výučby informatiky v školách. Preto sme sa s našou kamerou prišli pozrieť na prie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá