Image
27.6.2016 1 Comments

Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov

Facebook ponúka nový spôsob, ako merať efektívnosť on-line reklám. Sociálna sieť pridala niekoľko nových metrík umožňujúcich obchodníkom zistiť, koľko ľudí navštívi ich predajňu po tom, ako videli reklamu na Facebooku. Funkcia umožní optimalizovať reklamné kampane na základe návštev predajní.

Metrika je založená na informáciách získaných od ľudí, ktorí majú na svojich smartfónoch zapnutú funkciu lokalizácie. Funkcia bude spustená v najbližších mesiacoch, no testeri už hlásia impozantné výsledky. Napríklad francúzsky maloobchodník E. Leclerc zistil, že má dosah na 1,5 milióna ľudí v okruhu do 10 km od svojich obchodov, pričom asi 12 % kliknutí počas jedného týždňa vedie k návšteve obchodu.

Facebook nie je prvý technologický gigant, ktorý ponúka tento typ funkcií. Google už v roku 2014 predstavil vlastný tracker na sledovanie návštev obchodov, ktorý mal ukázať, aké reklamy najčastejšie privedú ľudí k tomu, aby navštívili predajňu.

Facebook však pridáva aj spôsob, ako zistiť, či ste v navštívenej predajni aj nakúpili. Jeho Offline Conversions API môže prepojiť vašu platbu s reklamou, ktorú ste videli na tejto sociálnej sieti. API pracuje s predajnými systémami spoločností IBM, Index, Invoca, Lightspeed, LiveRamp, Marketo a Square. Nástroj takisto umožní obchodníkom zbierať poznatky o demografických údajoch ľudí, ktorí u nich nakupujú.

Zdroj: adweek.com

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

YouTube Rewind 2016. Toto sú najpopulárnejšie videá na Slovensku a vo svete

08.12.2016 00:08

Google už tradične v závere roka zverejňuje rebríčky najpopulárnejších videí. YouTube Rewind odhaľuje najpopulárnejšie videá, ktoré používatelia sledovali na najväčšej videoplatforme YouTube za posled ...

Internet 1

Prečo Google v utorok večer nefungoval?

24.11.2016 00:15

V utorok večer postihol služby Googlu rozsiahly výpadok, ktorý trval zhruba dve hodiny a zasiahol vo veľkej miere krajiny strednej Európy vrátane Česka a Slovenska. Používatelia nemali prístup k vyhľa ...

Internet

Instagram konkuruje Facebooku a Snapchatu. Zavádza živé video a miznúce správy

24.11.2016 12:00

Instagram sa pri svojich novinkách už aj v minulosti inšpiroval Snapchatom a tentoraz podľa jeho vzoru pridáva aj živé videá a miznúce správy. Živé videá čoskoro umožnia používateľom jednoduchým stla ...

1 Comments

  1. Pekné reakcia na: Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov
    27.6.2016 11:06
    K dokonalosti tomu chýba už len povinnosť prihlasovať sa do FB pomocou elektronického občianskeho preukazu.
    Reagovať

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá