Image
27.6.2016 1 Comments

Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov

Facebook ponúka nový spôsob, ako merať efektívnosť on-line reklám. Sociálna sieť pridala niekoľko nových metrík umožňujúcich obchodníkom zistiť, koľko ľudí navštívi ich predajňu po tom, ako videli reklamu na Facebooku. Funkcia umožní optimalizovať reklamné kampane na základe návštev predajní.

Metrika je založená na informáciách získaných od ľudí, ktorí majú na svojich smartfónoch zapnutú funkciu lokalizácie. Funkcia bude spustená v najbližších mesiacoch, no testeri už hlásia impozantné výsledky. Napríklad francúzsky maloobchodník E. Leclerc zistil, že má dosah na 1,5 milióna ľudí v okruhu do 10 km od svojich obchodov, pričom asi 12 % kliknutí počas jedného týždňa vedie k návšteve obchodu.

Facebook nie je prvý technologický gigant, ktorý ponúka tento typ funkcií. Google už v roku 2014 predstavil vlastný tracker na sledovanie návštev obchodov, ktorý mal ukázať, aké reklamy najčastejšie privedú ľudí k tomu, aby navštívili predajňu.

Facebook však pridáva aj spôsob, ako zistiť, či ste v navštívenej predajni aj nakúpili. Jeho Offline Conversions API môže prepojiť vašu platbu s reklamou, ktorú ste videli na tejto sociálnej sieti. API pracuje s predajnými systémami spoločností IBM, Index, Invoca, Lightspeed, LiveRamp, Marketo a Square. Nástroj takisto umožní obchodníkom zbierať poznatky o demografických údajoch ľudí, ktorí u nich nakupujú.

Zdroj: adweek.com

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Google Mapy vám už ukážu, kde sa dá dobre zaparkovať

19.01.2017 00:23

Mapy Googlu budú opäť užitočnejšie. Ich nová aktualizácia v9.44 beta totiž prináša funkciu, ktorá ukáže používateľom, aké možnosti parkovania môžu očakávať na mieste určenia. Získajú tak predstavu o t ...

Internet 9

Stroj na morálne dilemy. Moral Machine umožní rozhodnúť, koho život má autonómne vozidlo obetovať pri nehode

19.01.2017 00:40

So samojazdiacimi autami experimentuje čoraz viac firiem, a tak sa vynárajú aj otázky o tom, ako majú vozidlá rozhodovať v krízových situáciách. Ak napríklad niekto nečakane vbehne do jazdnej dráhy, m ...

Internet

10 trendov pre tohtoročný trh s mobilnými aplikáciami

18.01.2017 00:15

Na začiatku nového roka sa spoločnosť Resco pozrela na najdôležitejšie trendy, ktoré čaká tento biznis v roku 2017. Výskum spoločnosti App Annie predpokladá, že celkové výdavky spotrebiteľov na nákup ...

1 Comments

  1. Pekné reakcia na: Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov
    27.6.2016 11:06
    K dokonalosti tomu chýba už len povinnosť prihlasovať sa do FB pomocou elektronického občianskeho preukazu.
    Reagovať

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá