SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Apple a Deloitte budú spolupracovať na vývoji služieb pre zariadenia iPhone a iPad

Tlačové správy
0

Spoločnosti Apple a Deloitte oznámili strategické partnerstvo, v rámci ktorého budú spolupracovať na vývoji operačného systému iOS pre mobilné zariadenia Apple a iPad. Deloitte vytvára nové oddelenie služieb zameraných na Apple, ktoré je vôbec prvé svojho druhu. V rámci tomto oddelenia pracuje viac ako 5 000 odborníkov, ktorí sa venujú výhradne pomoci podnikom pri premene ich fungovania v celej šírke, teda v činnostiach siahajúcich od priameho styku so zákazníkom, ako sú predaj, prevádzkové služby či nábor nových zamestnancov, až po výskum a vývoj, riadenie zásob a back-office systémy.

Spoločnosti Apple a Deloitte budú spolupracovať aj na rozvoji novej ponuky služieb s názvom EnterpriseNext, ktoré bude poskytovať oddelenie poradenstva spoločnosti Deloitte. Ich cieľom bude pomôcť klientom, aby dokázali plne využiť ekosystém iOS vrátane hardvéru, softvéru a služieb v ich vlastnom pracovnom prostredí. Nová ponuka služieb tak zákazníkom pomôže objavovať čo najefektívnejšie možnosti v ich odbore a rýchlo vyvíjať riešenia šité na mieru pomocou rýchlej prototypizácie.

„Vieme, že iOS patrí medzi najlepšie mobilné platformy pre podnikanie. Zamestnanci spoločnosti Deloitte využívajú viac než 100 000 zariadení s touto platformou, na ktorej funguje 75 custom aplikácií,“ uviedol Punit Renjen, generálny riaditeľ spoločnosti Deloitte. „Naše služby zamerané na produkty spoločnosti Apple zabezpečia pre podniky po celom svete odbornosť a zdroje, pomocou ktorých budú môcť ich zamestnanci na mobilných zariadeniach využívať ponuky vysoko efektívneho ekosystému iOS, iPhonov a iPadov, a my im tak pomôžeme dosahovať ich ciele vďaka vyššej efektivite a produktivite.“

„Ako líder v oblasti stratégie digitálnej transformácie je spoločnosť Deloitte ideálnym partnerom, ktorý má k dispozícii tím strategických poradcov pre oblasť produktov spoločnosti Apple. Vďaka nim zažijú klienti prevrat v doterajšom spôsobe práce pomocou produktov iOS, iPhone a iPad,“ uviedol Tim Cook, generálny riaditeľ spoločnosti Apple. „iPhone a iPad sú nástroje, vďaka ktorým ľudia vo všetkých oblastiach transformujú spôsob svojej práce. A vďaka tomuto partnerstvu budeme schopní pomáhať ešte väčšiemu počtu spoločností profitovať z jedinečných možností, ktoré ponúka ekosystém Apple.“

Služba EnterpriseNext, ktorú bude poskytovať oddelenie poradenstva spoločnosti Deloitte, ponúkne podnikom odborné znalosti a schopnosti vo viac ako 20 odboroch. Konkrétne zákazníkom ponúkne:

  • hodnotové mapy podniku pod názvom EnterpriseNext Value Map pre operačný systém iOS, ktoré pomôžu vytýčiť čo najefektívnejšie možnosti využitia iPhonu a iPadu v príslušnom odbore, zjednotiť mobilné príležitosti a stanoviť prioritu digitálnych zdrojov,
  • školenia EnterpriseNext zamerané na iOS, ktorých cieľom bude rýchly prenos myšlienok v podobe prototypov do riešení v systéme iOS zodpovedajúcich konkrétnym potrebám,
  • architektov, dizajnérov a inžinierov pre systém iOS a ich priame zastúpenie v štúdiách Deloitte Digital po celom svete — cieľom je vytvárať jednoducho využiteľné a vysoko kvalitné natívne aplikácie, ktoré bez problémov prepoja existujúce podnikové platformy ako ERP, CRM, analytiku a HR.

Viac informácií o partnerstve spoločností Apple a Deloitte nájdete na: www.deloitte.com/apple alebo na: www.apple.com/ipad/business/.

Redakcia

Všetky autorove články
Apple

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať