8.6.2016 0 Comments

Vďaka Priceless Specials vrátili obchodníci ľuďom už takmer 8 miliónov korún

Spoločnosť MasterCard predstavuje výsledky vernostného programu Priceless Specials za prvý rok pôsobenia na trhu. Program bol spustený na konci mája 2015 v Českej republike a na Slovensku ako úplne prvý svojho druhu na svete. Za 12 mesiacov fungovania je jeho súčasťou už viac ako 900 000 držiteľov kariet MasterCard a Maestro, ktorým bolo vrátené takmer 8 miliónov Kč. Výsledky boli predstavené na tlačovej konferencii v štýle talk show s Leošom Marešom, ambasádorom programu.

Koncept Priceless Specials je jedinečný v tom, že po jednoduchej registrácii umožňuje získavať zľavy, respektíve odmeny formou cash back za platby kartou MasterCard a Maestro u vybraných obchodníkov. V súčasnej dobe je partnermi programu 87 obchodníkov, na Slovensku medzi tých najväčších patrí napríklad Kartago tours, Orsay, Pet Center, Datart, Tempo Kondela alebo Schneider lekárne. V Českej republike je to napríklad MOL Česká republika, Orsay, Pet Center, Exim Tours, Pompo, Alpine Pro, Benu lekárne a Cinema City.

Úspechy programu dokazujú aj čísla:

  • Počet participujúcich držiteľov kariet: cca 900 000
  • Objem transakcií realizovaných v programe: 338 708 522 Kč
  • Najvyššia jednorazová odmena v rámci programu: 4 271,85 Kč

Všetkých svojich klientov vlastniacich kartu MasterCard alebo Maestro do programu prihlásili títo vydavatelia platobných kariet: Fio banka Česká a Slovenská republika, BNP Paribas Česká republika (Cetelem), mBank Česká a Slovenská republika, Expensa a Cofidis. Časť svojho kartového portfólia do programu prihlásila VÚB banka (kreditné karty) a Moneta Money Bank (Gratis karta).

Súčasťou programu je aj možnosť nechať si splniť svoj sen alebo potešiť niekoho blízkeho neobyčajným zážitkom. Pri registrácii do programu vyplní držiteľ platobnej karty svoje priania a MasterCard vyberá každý mesiac jedno menšie a každý štvrťrok jedno väčšie želanie, ktoré splní. Podarilo sa napríklad zabezpečiť tandemový skok padákom, jazdu na Ferrari alebo rybársky výlet do zahraničia.

„Ľudia si želajú skutočne najrôznejšie veci. Máme však veľkú radosť z toho, že veľká časť prianí je pre niekoho ďalšieho. Manželka chce odmeniť manžela, deti rodičov...,“ povedala Martina Piskorová, marketingová riaditeľka MasterCard,“ nad rámec týchto pravidelných prianí pripravujeme aj špeciálne krátkodobé kampane, v ktorých si môžu ľudia tiež splniť svoj sen.“ Prebehla napríklad súťaž o dovolenku za sto tisíc korún, vouchery na nákup potrieb pre zvieracích miláčikov, víkendový pobyt v Londýne so stylistkou, nákupmi a gurmánskou večerou alebo o zájazd na legendárny Svetový pohár v alpskom lyžovaní v rakúskom Kitzbüheli. Nedávno skončila súťaž o rodinný víkend v Disneylande, o prechádzku po červenom koberci na filmovom festivale v Cannes či účasť na finále Ligy majstrov v Miláne.

„Do Cannes sme sa veľmi tešili, bol to môj darček pre priateľku k výročiu, takže som rád, že sme vyhrali. Len neviem, či sa mi tento jedinečný moment podarí ešte niekedy prekonať,“ hovorí s úsmevom Lukáš Frydecký, výherca súťaže. „Mal som možnosť navštíviť Cannes vďaka MasterCard Priceless Specials už druhýkrát a bolo to opäť báječné. Človek má zážitok na celý život, dostane sa totiž na miesta, ktoré sú vyhradené iba hollywoodskym celebritám,“ dodáva Leoš Mareš, „je mi cťou, že som mohol byť pri odovzdaní takmer všetkých výhier, je to vždy okamih plný pozitívnych emócií a ja mám skvelý pocit, že som toho súčasťou.“

Do budúcnosti má MasterCard v pláne navyšovať počet obchodníkov zapojených do programu tak, aby sa naďalej rozširovala ponuka pre užívateľov programu. V priebehu roka už došlo k niekoľkým zmenám, zjednodušil sa napríklad registračný proces alebo webové rozhranie. Užívateľský komfort programu bude samozrejme jednou z kľúčových priorít aj v tomto roku.

„Uviesť program Priceless Specials na trh bolo veľmi náročné. Podarilo sa, avšak naša práca tým rozhodne nekončí. Pokračujeme v technologickom rozvoji platformy programu a tiež v získavaní ďalších obchodníkov, ktorí budú relevantní nielen pre veľké mestá, ale aj pre menšie mestá a obce v regiónoch,“ dodal Jozef Machala, Loyalty & Acceptance Manager, MasterCard.

Viac na www.specials.sk

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Zomrel Eugene Cernan, ako posledný kráčal po povrchu Mesiaca

17.01.2017 08:00

Rodák zo Chicaga, ktorého rodičia pochádzali z Česka a Slovenska, sa dožil 82 rokov. Vo veku 82 rokov zomrel v pondelok americký astronaut česko-slovenského pôvodu Eugene Cernan, ktorý bol zatiaľ po ...

Tlačové správy

Slovenskí obchodníci sa stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

17.01.2017 07:44

Už štvrtým rokom bude na Slovensku vyhlásene prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka. Obchodníci budú súťažiť celkovo v 10 kategóriách. Spolu so začiatkom tohto ročníka, 16. januára, bude spusten ...

Tlačové správy

Autopriemysel plánuje vybudovať 10 nových technologických centier

17.01.2017 07:33

Dodávateľské firmy v automobilovom priemysle na Slovensku plánujú v najbližších 12 mesiacoch prijať 260 nových výskumno-vývojových pracovníkov. Viac ako dve tretiny týchto firiem zároveň  deklarovali ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá