Tlačiarne Hewlett-Packard v záruke opravuje od marca už iba SWISS
„Na opravu tlačiarenských zariadení potrebujeme len čitateľné sériové číslo produktu, iba v prípade pochybností vyžadujeme doklad o kúpe," opisuje podmienky Radovan Pivovarči, konateľ spoločnosti SWISS. A dodáva, že až 50 percent zákaziek zrealizuje spoločnosť už do troch dní.
Zníženia kvality a rýchlosti servisných služieb sa Pivovarči neobáva. Aj keď si opravu tlačiarenských zariadení Hewlett-Packard doposiaľ medzi sebou delili až štyri firmy - Datalan, Posam, SWISS a HP Call Centrum, SWISS vykonával až 85 percent opráv. Začiatkom tohto mesiaca prevzal zvyšných 15 percent, čím sa stal jediným slovenským servisným strediskom pre tlačiarenské zariadenia HP. Tie realizuje prostredníctvom troch pobočiek - v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach.