SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Telekom prináša manažment firemných vozidiel vrátane sledovania spotreby pohonných hmôt

Tlačové správy
0

telekom-fleet-prihlasenie.jpg Telekom rozširuje ponuku svojich ICT riešení a prináša vzdialený manažment firemných vozidiel pod názvom Telekom Fleet.

Telekom Fleet predstavuje systém správy, kontroly a monitorovania vozidlového parku a bilancie pohonných hmôt novej generácie. Riešenie je postavené na monitorovacom systéme GPS, systéme sledovania kolobehu a bilancie paliva v kombinácii s mobilnými dátovými službami Telekomu. Služba Telekom Fleet je ovládateľná cez webové rozhranie prostredníctvom počítača alebo akéhokoľvek mobilného zariadenia.

telekom-fleet-rozhranie.jpg

Zákazník pomocou Telekom Fleetu získa podrobný prehľad o pohybe vozidiel v reálnom čase, sledovanie spotreby pohonných hmôt a automatické generovanie knihy jázd. Medzi hlavné prínosy riešenia patrí úspora nákladov na prevádzku autoparku, úspora času pri administrácii knihy jázd, zvýšenie efektivity a vyťaženosti jednotlivých vozidiel, ale aj možnosť prispôsobenia reportingu jázd, vozidiel a vodičov podľa požiadaviek zákazníka.

Zákazník do systému vstupuje prostredníctvom prehľadnej webovej aplikácie - údaje sú zobrazované v reálnom čase a možno ich sledovať aj prostredníctvom tabletu a smartfónu. Zákaznícke údaje sú bezpečne uložené na území Slovenska v rámci služby TelekomCloud.

Služba je určená pre všetky typy firiem - od podnikateľov s niekoľkými autami až po veľké spoločnosti s rozsiahlym vozidlovým parkom. Okrem osobných a nákladných vozidiel je vhodná na manažment autobusovej a železničnej dopravy, prípadne strojov. Medzi doplnkové funkcie patrí napríklad palivomer, identifikácia vodiča, navigácia alebo prepínač služobnej a súkromnej jazdy.

Dôležitá výhoda je otvorenosť platformy, keďže Telekom v spolupráci s partnerom dokáže integrovať aplikáciu s internými systémami zákazníka. Aplikácia ponúka viac ako 100 typov reportov, v prípade potreby je Telekom navyše schopný na požiadanie vytvoriť zákazníkovi reporting podľa jeho požiadaviek.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať