SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

Snapchat hľadá zdroje príjmov, uvažuje o reklame

0
Snapchat, služba umožňujúca zasielanie videí a správ s krátkou životnosťou, bola v poslednom čase kritizovaná preto, že svojich používateľov vlastne zavádzala, pokiaľ ide o definitívne odstránenie správ po niekoľkých sekundách. Teraz Snapchat hľadá spôsoby, ako by mohol vyťažiť peniaze zo svojej aplikácie. Preto spoločnosť so sídlom v Kalifornii zorganizovala stretnutie s inzerentmi a mediálnymi firmami, aby spolu rokovali o možnosti zavedenia reklám do videí a správ. Predmetom diskusie je najmä služba Snapchat Discovery, v ktorej by sa mal objavovať sponzorovaný obsah. Snapchat Discovery by mal ponúknuť krátke správy pre používateľov, ako aj videoklipy z televíznych relácií a filmov. Spustiť by sa mal v novembri. Snapchat má v súčasnosti asi 30 miliónov používateľov (z toho 16 miliónov pribudlo vlani), ktorí denne odošlú 500 miliónov fotografií a videí. Vlani odmietol trojmiliardovú akvizičnú ponuku Facebooku. Preto je trochu prekvapujúce, že spoločnosť hľadá možnosti, ako gene ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať