7.2.2013 0 Comments

Samsung štartuje svoju kampaň pre Olympijské hry v Soči 2014 a ročné odpočítavanie do ich začiatku

Samsung Electronics Co., Ltd., celosvetový partner olympijských hier, s radosťou oznamuje, že začína kampaň na podporu najvýznamnejšej udalosti v modernej histórii ruského i medzinárodného športu - zimných olympijských hier v Soči 2014.

Po úspechu svojej kampane k olympijským hrám v Londýne 2012 sa bude Samsung snažiť urobiť z hier v Soči 2014 najviac inovatívne a spoločensky dostupné, aké kedy zimné olympijské hry vo svojej histórii boli. V rámci stratégie kampane „Olympijské hry pre všetkých" plánuje spoločnosť Samsung realizovať viacero iniciatív na podporu zimných olympijských hier v Soči 2014, medzi ktoré bude patriť napríklad:

  • Tím Samsung - jedna z kľúčových aktivít spoločnosti Samsung. Program, ktorý združí mnoho nádejných športovcov z celého sveta.
  • Public Wireless Olympic Works (WOW) - komunikačná platforma, ktorá zahrnie viac športových fanúšikov po celom svete a poskytne informácie o všetkých udalostiach spoľahlivo a rýchlo.
  • Samsung Global Blogger - spoločnosť plánuje pokračovať vo svojom medzinárodnom programe, ktorý má blogerom umožniť komentovať dianie na olympijských hrách aj situácie okolo nich.

Samsung plánuje zapojiť do svojich aktivít týkajúcich sa Soči 2014 aj vrcholových športovcov, aby prispeli k propagácii Olympijského hnutia a vytvorili osobné väzby medzi športovcami a športovými fanúšikmi, a tým hry sprístupnili všetkým.

Tím Samsung
Samsung predstavil prvú zostavu ruských športovcov, ktorí sa budú v čase príprav Soči 2014 podieľať na celosvetovej marketingovej kampani a budú interaktívne pôsobiť na športových fanúšikov. Začnú Elizaveta Tuktamisheva, Nikita Kryukov a Tatyana Borodulina. Tím Samsung združí rozmanitú škálu najlepších športovcov. „Je pre mňa veľkou cťou byť súčasťou tímu Samsung. Som potešená, že môžem spolupracovať na kampani presadzujúcej Olympijské hnutie, šport a zdravý životný štýl medzi fanúšikmi z celého sveta. Svojim vlastným príkladom chcem dokázať obzvlášť mladšej generácii, že šport je hlavne o viere v seba samého a o tom, urobiť z neho neoddeliteľnú súčasť života," povedala Tatyana Borodulina.

Maria Sharapova, tvár značky Samsung, podporovala snahu mesta Soči o usporiadanie zimných olympijských hier a teraz bude tiež spolupracovať na projekte Tím Samsung, aby ľudí inšpirovala k zapojeniu sa do športovania aj do olympijských hier.

Platforma WOW
Okrem Tímu Samsung budú iniciatívy spoločnosti Samsung pre Soči 2014 zahŕňať aj interaktívnu komunikačnú platformu WOW (Wireless Olympic Works). Tá umožní členom olympijskej rodiny (vrátane VIP, organizátorov, rozhodcov a zamestnancov) prijímať cez oficiálny telefón olympijských hier spoločnosti Samsung najčerstvejšie informácie o hrách. Navyše bude táto unikátna komunikačná platforma dostupná aj používateľom z radov širokej verejnosti po celom svete, pretože bude ľahko prístupná pre väčšinu smartfónov. Inovačný Public WOW servis bude navrhnutý tak, aby športovým fanúšikom a médiám poskytoval prístup k aktuálnym správam a ďalším informáciám ohľadne hier, vrátane aktualizovaných plánov, predpovede počasia, najnovších výsledkov, počtu medailí a štatistík rekordov v priebehu celých hier.

Samsung Global Blogger
Medzinárodný program pre zapojenie bloggerov nazvaný Samsung Global Blogger bol úspešne realizovaný od olympijských hier v Nagane 1998. Je výsledkom marketingovej iniciatívy spoločnosti Samsung, ktorej cieľom je spojiť športových fanúšikov z celého sveta, ktorí chcú navštíviť Soči v priebehu olympijských hier a byť na vlastné oči svedkami všetkých udalostí. Vďaka inovatívnym bezdrôtovým technológiám Samsung bude každý účastník programu Samsung Global Blogger schopný zdieľať svoje zážitky zo Soči 2014 s celým svetom.

Ešte bohatší zážitok z olympijských hier
Samsung ešte viac obohatí olympijský zážitok svojou vlajkovou loďou, telefónom olympijských hier, pomocou ktorého sprostredkuje významné a zábavné zážitky pred konaním aj v priebehu zimných olympijských hier Soči 2014. Technológia smartfónov Samsung vytvorí silné prepojenie medzi fanúšikmi a olympijskými hrami a bude v centre sociálnych aktivít obklopujúcich Soči 2014.

„Samsung podporuje olympijské hry Soči 2014, aby boli prvými naozaj spoločenskými zimnými olympijskými hrami tým, že fanúšikom umožňuje sa aktívne zapojiť a zdieľať ich zážitky kedykoľvek a kdekoľvek. Tiež poskytujeme najpokročilejšiu bezdrôtovú technológiu olympijskej rodine, aby sme prispeli k úspešnému priebehu hier. Prostredníctvom sponzoringu olympijských hier sa Samsung snaží emocionálne spojiť so spotrebiteľmi a vytvoriť prestížnu značku na globálnej úrovni," povedal Yung Kook Lee, viceprezident a vedúci globálneho športového marketingu spoločnosti Samsung Electronics.

„Stratégia kampane spoločnosti Samsung k olympijským hrám, ktorá zapája ľudí z celého sveta, aby sa zúčastnili hier, perfektne zodpovedá našej vízii Soči 2014. Sme veľmi nadšení z marketingových plánov spoločnosti Samsung a očakávame, že budú hrať dôležitú úlohu v povznesení olympijského ducha," povedal Dmitry Chernyshenko, prezident a výkonný riaditeľ Olympijskej a paralympijskej organizačnej komisie (SOCOG) Soči 2014.

„Samsung je vášnivým podporovateľom olympijských hier mnoho rokov. Vďaka ich špičkovej technológii sme schopní zdieľať všetky dôležité momenty, inšpirujúce úspechy, emócie a oslavy olympijských hier s našimi rodinami a priateľmi," uviedol Timo Lumme, generálny riaditeľ televíznych a marketingových služieb medzinárodného olympijského výboru.

Londýn 2012 - hry pre všetkých
Prostredníctvom svojej bezdrôtovej komunikačnej technológii a iniciatívy kampane pomohol Samsung urobiť olympijské hry v Londýne 2012 hrami pre všetkých. Samsung pozval 76 najkreatívnejších mladých ľudí z celého sveta na ich životnú návštevu olympijských hier v rámci programu Samsung Global Blogger, a virtuálne tak svojou kampaňou Samsung Hope Relay rozšíril štafetu s olympijskou pochodňou medzi ľudí z celého sveta. Najnovšie smartfóny od spoločnosti Samsung vystupovali v pozoruhodnej show na otváracom ceremoniáli a boli predstavované v olympijskej dedinke a v Londýne počas trvania olympijských hier v Londýne 2012.

História podpory olympijského hnutia spoločnosťou Samsung ide až k olympijským hrám v Soule 1988, kedy sa spoločnosť stala národným sponzorom hier. Samsung bol celosvetovým olympijským partnerom v kategórii zariadení bezdrôtovej komunikácie od roku 1997. Podľa súčasnej dohody bude Samsung podporovať olympijské hry do hier v Riu 2016.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá