25.4.2016 0 Comments

Samsung Electronics drží vedúcu pozíciu medzi svetovými výrobcami digitálnych displejov už siedmy rok

Aktuálna správa spoločnosti IHS, nezávislého tvorcu analýz a expertíz z oblasti technológií, potvrdila vedúcu pozíciu spoločnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technológií pre komerčné využitie. Prvýkrát sa na prvom mieste spoločnosť objavila už v roku 2009.

Výsledky za rok 2015 sú dôkazom toho, že sa Samsung snaží neustále vylepšovať svoje služby a ponuku. Globálni klienti hľadajú dynamickejšie spôsoby, ako prilákať pozornosť zákazníka. Preto Samsung pokračuje v inováciách svojich technológií, aby mohol uspokojiť rastúcu potrebu po rozmanitých, vysoko výkonných displejoch fungujúcich v najrôznejšom prostredí.

Podľa poslednej správy IHS, ktorá mapovala trh komerčných displejov v období Q1 2016, predstavovali predaje digitálnych displejov značky Samsung celých 28,8 % z globálneho trhového podielu. Ide o nárast z 26,9% podielu, ktorý Samsung zaznamenal na konci roka 2014.

„Samsung stojí za celým radom pokrokových inovácií a práve neustály vývoj produktov je kľúčom nášho úspechu a rastu obľúbenosti u zákazníkov,“ povedal Seog-gi Kim, senior viceprezident divízie Visual Display Business spoločnosti Samsung Electronics. „Posledné hodnotenie spoločnosti IHS odráža roky tvrdej práce a náš záväzok poskytovať našim partnerom efektívne nástroje, ktoré plne vyhovujú ich potrebám. S týmto prístupom, verím, že sa náš trhový podiel bude naďalej zvyšovať.“

Portfólio Samsung SMART Signage zahŕňa interaktívne a informačné displeje, ktoré sú vyvinuté presne podľa požiadaviek klientov z rôznych odvetví, vrátane vládnych a vzdelávacích organizácií, pohostinstiev, zdravotníctva, finančných služieb a obchodov. Tieto technológie podporujú produktivitu a tiež ponúkajú zaujímavejšie a výkonnejšie riešenia pre zobrazenie informácií, než aké môžu poskytnúť bežné televízory.

Portfólio obsahuje:

LED Signage – Umožňujú úpravy videí a vďaka technológii upscaling dokážu vylepšiť ich kvalitu. Kombinujú variabilný dizajn s LED kvalitou obrazu, čo zaisťuje jasný a čitateľný obsah vo vnútornom aj vonkajšom prostredí.
SMART Outdoor Signage – Rad odolných OHD SMART Signage displejov je určený pre vonkajšie prostredie. Jasný obraz s hlbokým kontrastom môže byť produkovaný nepretržite, 24/7, a odolá počasiu aj pôsobeniu prírodných živlov.
Video steny – videostena je variabilné riešenie, ktoré sa presne prispôsobí situácii. Obrazovky je možné poskladať v rôznom počte i tvare, pričom obraz je súvislý, bez rozdielu vo farebnosti. Samsung v roku 2015 predstavil videostenu s najtenšími rámikmi na trhu. Publikum tak vníma výhradne zobrazené oznámenie.
Interaktívne tabule (IWB) – Multimediálne obrazovky sú využiteľné pre vysielanie obsahu v reálnom čase a rozširujú možnosti interaktívnej komunikácie v rokovacích miestnostiach alebo v triedach. Interaktívne obrazovky „whiteboard“ je možné ovládať perom alebo dotykom.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá