19.11.2012 0 Comments

SAP umožní firmám najlepšiu starostlivosť o ich zákazníkov

Nové riešenie SAP 360 Customer ponúka personalizovaný kontakt so zákazníkmi kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia

Spoločnosť SAP AGoznámila vydanie nového riešenia SAP 360 Customer. S podporou platformy SAP HANA bude využívať možnosti a schopnosti, ktoré ponúka in-memory computing, cloud, podniková mobilita a spolupráca, s cieľom priniesť organizáciám revolúciu v spôsobe, akým komunikujú so zákazníkmi. Verejnosti bolo riešenie SAP 360 Cutomer predstavené na podujatí SAPPHIRE NOW + SAP TechEd, ktoré od 13. do 16. novembra prebieha v Madride.

„Očakávania zákazníkov sa stále zvyšujú. Už nestačí len reagovať na ich problémy," uviedol Don Peppers, spoluzakladateľ spoločnosti Peppers & Rogers Group. „Vďaka pochopeniu potrieb, preferencií a sociálneho profilu zákazníkov sa s nimi spoločnosti snažia aktívne komunikovať a vytvárať tak personalizované skúsenosti, ktoré vedú k dôvere." Takáto vzájomná komunikácia umožňuje zvýšiť zákaznícku vernosť, maximalizovať hodnotu klientského životného cyklu a optimalizovať zdroje tak, aby sa vytvárala vyššia hodnota pre zákazníkov i pre akcionárov.

Revolučná in-memory technológia SAP HANA zmení túto víziu na realitu pre podniky na celom svete. „Ide o úplne nové riešenie, ktoré pomôže spoločnostiam lepšie propagovať, predávať, poskytovať kvalitnejší servis a naozaj vytvárať nevšedné zážitky pre svojich klientov," povedal Bill McDermott, co-CEO spoločnosti SAP. „S riešením SAP 360 Customer podporovaným platformou SAP HANA spoločnosti v reálnom čase získavajú pravdivý 360-stupňový pohľad na zákazníkov, ktorý je použiteľný a dostupný na akomkoľvek mieste."

SAP 360 Customer už mení spôsob, akým firmy komunikujú so zákazníkmi. Lenovo, spoločnosť s ročným obratom 29 miliárd dolárov zameraná na osobné technologické zariadenia a druhý najväčší predajca osobných počítačov na svete, bola jednou z prvých, ktorá začala využívať platformu SAP HANA na podporu svojho rýchleho rastu. „Rozhodli sme sa preto preskúmať aj možnosti skvalitnenia riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou SAP HANA. Už sme zaznamenali 30-krát rýchlejšiu výkonnosť v kľúčových procesoch počas overovacej fázy. Toto riešenie nášmu podniku umožňuje získať nielen 360-stupňový obchodný prehľad v reálnom čase, ale takisto významne urýchľuje všetky naše operácie orientované na zákazníkov," poznamenal Xiaoyu Liu, viceprezident pre globálny vývoj aplikácií spoločnosti Lenovo.

Tri kľúčové charakteristiky riešenia SAP 360 Customer
- Prehľad v reálnom čase: Organizácie získajú relevantné informácie o zákazníkoch, budú rozumieť ich potrebám a preferenciám a dokážu predvídať ich správanie. 360-stupňový pohľad na zákazníka bude vychádzať z tých najpresnejších interakcií s front-office, z najpresnejších operácií v back-office a z verejne dostupných informácií zo sociálnych sietí. Organizácie získajú prístup k veľkému množstvo dát v kratšom čase, budú môcť dramaticky zvýšiť rýchlosť existujúcich procesov a zažiť revolúciu v rozhodovaní - kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.
- Interakcie v reálnom čase: Spoločnosti budú môcť využívať aktuálne informácie o zákazníkovi na realizáciu osobnej interakcie prostredníctvom ľubovoľného kanála. Organizácie dokážu zákazníkom poskytovať vysoko personalizované ponuky, ktoré budú presne odrážať ich špecifické potreby a želania. Budú môcť konať na základe informácií v reálnom čase a aktívne komunikovať pri riešení problémov, uvádzaní nových produktov a služieb a pri rozhodovaní o budúcich krokoch.
- Realizácia v reálnom čase: Firmy budú môcť okamžite realizovať komplexné zákaznícke procesy nad rámec možností front office a zlepšiť účinnosť a efektívnosť každého z nich. To im umožní transformovať a vyzbrojiť zamestnancov v prednej línii tak, aby pri všetkých činnostiach - od predaja cez marketing až po služby, mohli lepšie komunikovať s klientami.

Kľúčovou súčasťou riešenia SAP 360 Customer bude aplikácia SAP CRM podporovaná platformou SAP HANA. Medzi ďalšie zahrnuté produkty patria riešenia na báze cloudu, ako je SAP Customer OnDemand, platforma pre sociálny softvér SAP Jam a niekoľko mobilných riešení. Aplikácia SAP CRM podporovaná platformou SAP HANA by mala byť dostupná aj ako riešenie s rýchlym nasadením pre nových zákazníkov a ich CRM inštalácie a v pilotných programoch bude podporovať aj existujúcich používateľov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá