19.11.2012 0 Comments

SAP umožní firmám najlepšiu starostlivosť o ich zákazníkov

Nové riešenie SAP 360 Customer ponúka personalizovaný kontakt so zákazníkmi kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia

Spoločnosť SAP AGoznámila vydanie nového riešenia SAP 360 Customer. S podporou platformy SAP HANA bude využívať možnosti a schopnosti, ktoré ponúka in-memory computing, cloud, podniková mobilita a spolupráca, s cieľom priniesť organizáciám revolúciu v spôsobe, akým komunikujú so zákazníkmi. Verejnosti bolo riešenie SAP 360 Cutomer predstavené na podujatí SAPPHIRE NOW + SAP TechEd, ktoré od 13. do 16. novembra prebieha v Madride.

„Očakávania zákazníkov sa stále zvyšujú. Už nestačí len reagovať na ich problémy," uviedol Don Peppers, spoluzakladateľ spoločnosti Peppers & Rogers Group. „Vďaka pochopeniu potrieb, preferencií a sociálneho profilu zákazníkov sa s nimi spoločnosti snažia aktívne komunikovať a vytvárať tak personalizované skúsenosti, ktoré vedú k dôvere." Takáto vzájomná komunikácia umožňuje zvýšiť zákaznícku vernosť, maximalizovať hodnotu klientského životného cyklu a optimalizovať zdroje tak, aby sa vytvárala vyššia hodnota pre zákazníkov i pre akcionárov.

Revolučná in-memory technológia SAP HANA zmení túto víziu na realitu pre podniky na celom svete. „Ide o úplne nové riešenie, ktoré pomôže spoločnostiam lepšie propagovať, predávať, poskytovať kvalitnejší servis a naozaj vytvárať nevšedné zážitky pre svojich klientov," povedal Bill McDermott, co-CEO spoločnosti SAP. „S riešením SAP 360 Customer podporovaným platformou SAP HANA spoločnosti v reálnom čase získavajú pravdivý 360-stupňový pohľad na zákazníkov, ktorý je použiteľný a dostupný na akomkoľvek mieste."

SAP 360 Customer už mení spôsob, akým firmy komunikujú so zákazníkmi. Lenovo, spoločnosť s ročným obratom 29 miliárd dolárov zameraná na osobné technologické zariadenia a druhý najväčší predajca osobných počítačov na svete, bola jednou z prvých, ktorá začala využívať platformu SAP HANA na podporu svojho rýchleho rastu. „Rozhodli sme sa preto preskúmať aj možnosti skvalitnenia riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou SAP HANA. Už sme zaznamenali 30-krát rýchlejšiu výkonnosť v kľúčových procesoch počas overovacej fázy. Toto riešenie nášmu podniku umožňuje získať nielen 360-stupňový obchodný prehľad v reálnom čase, ale takisto významne urýchľuje všetky naše operácie orientované na zákazníkov," poznamenal Xiaoyu Liu, viceprezident pre globálny vývoj aplikácií spoločnosti Lenovo.

Tri kľúčové charakteristiky riešenia SAP 360 Customer
- Prehľad v reálnom čase: Organizácie získajú relevantné informácie o zákazníkoch, budú rozumieť ich potrebám a preferenciám a dokážu predvídať ich správanie. 360-stupňový pohľad na zákazníka bude vychádzať z tých najpresnejších interakcií s front-office, z najpresnejších operácií v back-office a z verejne dostupných informácií zo sociálnych sietí. Organizácie získajú prístup k veľkému množstvo dát v kratšom čase, budú môcť dramaticky zvýšiť rýchlosť existujúcich procesov a zažiť revolúciu v rozhodovaní - kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.
- Interakcie v reálnom čase: Spoločnosti budú môcť využívať aktuálne informácie o zákazníkovi na realizáciu osobnej interakcie prostredníctvom ľubovoľného kanála. Organizácie dokážu zákazníkom poskytovať vysoko personalizované ponuky, ktoré budú presne odrážať ich špecifické potreby a želania. Budú môcť konať na základe informácií v reálnom čase a aktívne komunikovať pri riešení problémov, uvádzaní nových produktov a služieb a pri rozhodovaní o budúcich krokoch.
- Realizácia v reálnom čase: Firmy budú môcť okamžite realizovať komplexné zákaznícke procesy nad rámec možností front office a zlepšiť účinnosť a efektívnosť každého z nich. To im umožní transformovať a vyzbrojiť zamestnancov v prednej línii tak, aby pri všetkých činnostiach - od predaja cez marketing až po služby, mohli lepšie komunikovať s klientami.

Kľúčovou súčasťou riešenia SAP 360 Customer bude aplikácia SAP CRM podporovaná platformou SAP HANA. Medzi ďalšie zahrnuté produkty patria riešenia na báze cloudu, ako je SAP Customer OnDemand, platforma pre sociálny softvér SAP Jam a niekoľko mobilných riešení. Aplikácia SAP CRM podporovaná platformou SAP HANA by mala byť dostupná aj ako riešenie s rýchlym nasadením pre nových zákazníkov a ich CRM inštalácie a v pilotných programoch bude podporovať aj existujúcich používateľov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 4

Vybudovanie Národného systému dopravných informácií stálo 14,2 milióna eur, jeho prevádzka vyjde ročne na 1,5 milióna eur

11.01.2017 00:05

Nový web z dielne ministerstva dopravy informuje o dopravných nehodách, aktuálnych zdržaniach na cestách či meškaniach vlakov, ale aj o počasí a údržbe na dopravných komunikáciách. Národný systém dopr ...

Biznis

Gartner: Trh PC, tabletov a mobilných telefónov do roku 2018 neporastie

09.01.2017 00:15

Celosvetové kombinované dodávky PC, tabletov, ultraprenosných notebookov a mobilných telefónov podľa analytikov spoločnosti Gartner v tomto roku neporastú. Ich celkový objem tak dosiahne v roku 2017 2 ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá