SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Cisco a Salesforce oznámili strategickú alianciu. Zameria sa na oblasti tímovej spolupráce, internetu vecí a na kontaktné centrá

Tlačové správy
0

Spoločnosti Cisco a Salesforce oznámili uzatvorenie strategickej aliancie, ktorá sa zameria na vývoj riešení v 3 oblastiach: nástroje pre spoluprácu, internet vecí a zákaznícke služby. Obe spoločnosti budú spolupracovať predovšetkým na vývoji produktov, ktoré prepoja príslušné platformy Cisco s produktmi Salesforce. Cieľom aliancie je ponúknuť podnikom nástroje pre zvýšenie efektivity ich zamestnancov.

V oblasti spolupráce poskytnú spoločnosti Cisco a Salesforce svojim zákazníkom natívnu integráciu nástrojov Cisco Spark a Cisco WebEx s produktmi Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Táto integrácia umožní zákazníkom komunikovať prostredníctvom chatu, videa i hlasového hovoru bez toho, aby museli opustiť prostredie Salesforce alebo inštalovať plug-in. Tým sa eliminujú problémy, spojené s prepínaním aplikácií.

Integrácia Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má umožniť predovšetkým komplexnejší prehľad firiem o ich službách postavených na internete vecí. Kým Cisco Jasper poskytuje základnú platformu pre zariadenia internetu vecí, Salesforce IoT Cloud prepája miliardy udalostí a umožňuje ich analýzu tak, aby poskytovateľ služieb ponúkol zákazníkovi presne to, čo vyžaduje. Ako príklad z praxe môžu slúžiť nákladné vozidlá, pripojené do internetu vecí. Zariadenia z áut spravované cez Cisco Jasper odosielajú dáta do Salesforce IoT Cloud a vďaka tomu môžu byť zákazníci informovaní, v akom stave sa ich objednávka nachádza – to všetko v reálnom čase. Zamestnancom zasa môže systém ukázať, ktoré auto potrebuje údržbu.

Spolupráca v oblasti zákazníckych služieb si kladie za cieľ ponúknuť komplexné riešenie pre firemné kontaktné centrá. Spoločnosť Cisco svojim produktom Unified Contact Center Enterprise zabezpečuje technické spracovanie hovorov a multikanálový manažment. Service Cloud spoločnosti Salesforce zase poskytuje agentom v kontaktných centrách prehľad o zákazníkoch. Vďaka tejto integrácii im firmy môžu ponúknuť služby, o ktoré majú skutočne záujem.

Dokončenie integrácií nástrojov pre spoluprácu je naplánované na druhú polovicu roku 2017, rovnako ako aj integrácia v oblasti internetu vecí. Integrácia Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná už dnes prostredníctvom online obchodu Salesforce AppExchange.

Viac informácií nájdete v oficiálnej tlačovej správe: https://newsroom.cisco.com

Redakcia

Všetky autorove články
Cisco

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať