Image
28.9.2016 0 Comments

Cisco a Salesforce oznámili strategickú alianciu. Zameria sa na oblasti tímovej spolupráce, internetu vecí a na kontaktné centrá

Spoločnosti Cisco a Salesforce oznámili uzatvorenie strategickej aliancie, ktorá sa zameria na vývoj riešení v 3 oblastiach: nástroje pre spoluprácu, internet vecí a zákaznícke služby. Obe spoločnosti budú spolupracovať predovšetkým na vývoji produktov, ktoré prepoja príslušné platformy Cisco s produktmi Salesforce. Cieľom aliancie je ponúknuť podnikom nástroje pre zvýšenie efektivity ich zamestnancov.

V oblasti spolupráce poskytnú spoločnosti Cisco a Salesforce svojim zákazníkom natívnu integráciu nástrojov Cisco Spark a Cisco WebEx s produktmi Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Táto integrácia umožní zákazníkom komunikovať prostredníctvom chatu, videa i hlasového hovoru bez toho, aby museli opustiť prostredie Salesforce alebo inštalovať plug-in. Tým sa eliminujú problémy, spojené s prepínaním aplikácií.

Integrácia Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má umožniť predovšetkým komplexnejší prehľad firiem o ich službách postavených na internete vecí. Kým Cisco Jasper poskytuje základnú platformu pre zariadenia internetu vecí, Salesforce IoT Cloud prepája miliardy udalostí a umožňuje ich analýzu tak, aby poskytovateľ služieb ponúkol zákazníkovi presne to, čo vyžaduje. Ako príklad z praxe môžu slúžiť nákladné vozidlá, pripojené do internetu vecí. Zariadenia z áut spravované cez Cisco Jasper odosielajú dáta do Salesforce IoT Cloud a vďaka tomu môžu byť zákazníci informovaní, v akom stave sa ich objednávka nachádza – to všetko v reálnom čase. Zamestnancom zasa môže systém ukázať, ktoré auto potrebuje údržbu.

Spolupráca v oblasti zákazníckych služieb si kladie za cieľ ponúknuť komplexné riešenie pre firemné kontaktné centrá. Spoločnosť Cisco svojim produktom Unified Contact Center Enterprise zabezpečuje technické spracovanie hovorov a multikanálový manažment. Service Cloud spoločnosti Salesforce zase poskytuje agentom v kontaktných centrách prehľad o zákazníkoch. Vďaka tejto integrácii im firmy môžu ponúknuť služby, o ktoré majú skutočne záujem.

Dokončenie integrácií nástrojov pre spoluprácu je naplánované na druhú polovicu roku 2017, rovnako ako aj integrácia v oblasti internetu vecí. Integrácia Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná už dnes prostredníctvom online obchodu Salesforce AppExchange.

Viac informácií nájdete v oficiálnej tlačovej správe: https://newsroom.cisco.com

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá