Image
13.7.2016 0 Comments

Bratislava bude v piatok súčasťou zmrzlinového šialenstva Uberu na celom svete

Už tento piatok sa budete môcť s Uberom schladiť aj v Bratislave. Každý si totiž bude môcť objednať špeciálne auto, ktoré mu privezie zmrzlinu. Milovníci tejto sladkej dobroty sa tak zároveň stanú súčasťou najväčšej kampane Uber, aká tu doteraz bola. Akcia #UberIceCream sa totiž bude konať už po piaty raz a aj vďaka Bratislave tento rok už vo viac ako 400 mestách, vo všetkých 69 krajinách sveta a na všetkých 6 kontinentoch, kde Uber pôsobí.

Vráťte sa v piatok do svojich detských čias a oslaďte si život vďaka jedinečnej kampani, ktorú pripravil Uber v spolupráci so zmrzlinou Magnum. Zmrzlinová kampaň sa bude konať už tento piatok 15. 7. od 11:00 hod. do 15:00 hod. a každý si bude môcť v Bratislave objednať zmrzlinu kamkoľvek - domov, do práce alebo tam, kde bude tráviť čas so svojimi priateľmi.

‚‚UberIceCream sa bude v Bratislave konať po prvýkrát a práve Bratislava sa tak stane súčasťou nielen medzinárodnej, ale aj medzikontinentálnej kampane. V špeciálne označených a neprehliadnuteľných autách budú vodiči prevážať v špeciálnych boxoch so suchým ľadom zmrzlinu pre všetkých, ktorí si ju chcú dopriať spoločne. A práve #indulgetogether je aj globálnym mottom celej akcie,” hovorí Barbora Polachová, marketingová manažérka Uber ČR a SR.

‚‚Sme veľmi radi, že sa do tejto celosvetovej akcie môžeme pripojiť v Prahe i v Bratislave. S kým iným osláviť Svetový deň zmrzliny, ako so značkou Magnum a jej tohtoročnými  novinkami - Double Chocolate a Double Caramel, ktoré ponúkajú dvojitú dávku ozajstnej chrumkavej čokolády. Nezabudnite teda aj na Svetový deň zmrzliny v sebe prebudiť šelmu,” hovorí Eva Kadlecová, Senior Brand Manager spoločnosti Unilever.

Ako to bude fungovať? Stačí si otvoriť aplikáciu Uber, zadať miesto doručenia a kliknúť na ikonu UberIceCream. Najbližší motorizovaný Uber zmrzlinár za pár minút dovezie 6 porcií mrazeného osvieženia. Vďaka spolupráci s Unilever, za celý Magnum Double Chocolate and Caramel box zaplatia maškrtníci len 2 EUR. Okrem nanuku vám urobia radosť odznaky a nanuky zabalené v štýlovej taške.

‚‚Očakávame obrovský záujem, preto bude môcť každý záujemca uskutočniť len jednu objednávku. Osobný zmrzlinár dorazí so šiestimi kúskami nanuku Magnum v špeciálnom balení, ktoré poteší celú rodinu, partiu priateľov, či kolegov v práci,” doplnila Barbora Polachová.

Bratislava sa po prvýkrát stane súčasťou veľkej zmrzlinovej párty, ktorá z roka na rok naberá na popularite. Tento rok sa odohrá vo viac ako 400 mestách na šiestich kontinentoch. S ohľadom na časový posun sa budú jednotlivé mestá a kontinenty postupne pridávať - prvú zmrzlinu ochutnajú na Novom Zélande a celú akciu uzatvorí Havaj.

Za necelý rok svojho pôsobenia na slovenskom trhu má Uber už viac ako 30-tisíc registrovaných cestujúcich. Uber je postavený na jednoduchom princípe - stlačením tlačidla na smartfóne si môžete objednať vozidlo a v priebehu niekoľkých minút byť na ceste do vášho cieľa. Uber je spôsob ako získať spoľahlivú a cenovo dostupnú prepravu. Na konci jazdy prebehne bezhotovostná platba, čo je jednoduché a bezpečné pre obe strany – partnerského vodiča i cestujúceho. To, čo túto službu robí tak populárnou medzi užívateľmi je práve jej spoľahlivosť.

Aj počas relatívne krátkeho pôsobenia v Bratislave podporuje Uber s veľkým úspechom u používateľov aplikácie množstvo miestnych iniciatív, ktoré sú pre komunitu a obyvateľov dôležité. Dal napríklad Bratislavčanom a návštevníkom mesta oživením tradície Propelera opäť príležitosť previezť sa na druhú stranu Dunaja, v akcii UberGIVING zozbieral šatstvo pre ľudí v núdzi, či po prvý raz zrealizoval vo svete populárne UberMAČIATKA. Počas jedného dňa v tejto akcii našlo nový domov 25% mačiatok, ktoré si ľudia objednali a používatelia aplikácie zároveň finančne pomohli Slovenskej aliancii na ochranu zvierat. Začiatkom tohto roka Uber v Bratislave v spolupráci so Slovenskou potravinovou bankou zorganizoval zbierku Daruj jedlo a vyzbieral pol tony potravín pre potrebných. Nedávno v rámci celoeurópskej aktivity UberPITCH dal príležitosť mladým podnikateľom zo Slovenska, ktorí svoje podnikateľské nápady mohli prezentovať renomovaným investorom. So svojimi cestujúcimi je Uber pri každej dôležitej príležitosti - napríklad počas volieb, na Deň matiek, či sviatok Sv. Valentína.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá