Image
13.7.2016 0 Comments

Bratislava bude v piatok súčasťou zmrzlinového šialenstva Uberu na celom svete

Už tento piatok sa budete môcť s Uberom schladiť aj v Bratislave. Každý si totiž bude môcť objednať špeciálne auto, ktoré mu privezie zmrzlinu. Milovníci tejto sladkej dobroty sa tak zároveň stanú súčasťou najväčšej kampane Uber, aká tu doteraz bola. Akcia #UberIceCream sa totiž bude konať už po piaty raz a aj vďaka Bratislave tento rok už vo viac ako 400 mestách, vo všetkých 69 krajinách sveta a na všetkých 6 kontinentoch, kde Uber pôsobí.

Vráťte sa v piatok do svojich detských čias a oslaďte si život vďaka jedinečnej kampani, ktorú pripravil Uber v spolupráci so zmrzlinou Magnum. Zmrzlinová kampaň sa bude konať už tento piatok 15. 7. od 11:00 hod. do 15:00 hod. a každý si bude môcť v Bratislave objednať zmrzlinu kamkoľvek - domov, do práce alebo tam, kde bude tráviť čas so svojimi priateľmi.

‚‚UberIceCream sa bude v Bratislave konať po prvýkrát a práve Bratislava sa tak stane súčasťou nielen medzinárodnej, ale aj medzikontinentálnej kampane. V špeciálne označených a neprehliadnuteľných autách budú vodiči prevážať v špeciálnych boxoch so suchým ľadom zmrzlinu pre všetkých, ktorí si ju chcú dopriať spoločne. A práve #indulgetogether je aj globálnym mottom celej akcie,” hovorí Barbora Polachová, marketingová manažérka Uber ČR a SR.

‚‚Sme veľmi radi, že sa do tejto celosvetovej akcie môžeme pripojiť v Prahe i v Bratislave. S kým iným osláviť Svetový deň zmrzliny, ako so značkou Magnum a jej tohtoročnými  novinkami - Double Chocolate a Double Caramel, ktoré ponúkajú dvojitú dávku ozajstnej chrumkavej čokolády. Nezabudnite teda aj na Svetový deň zmrzliny v sebe prebudiť šelmu,” hovorí Eva Kadlecová, Senior Brand Manager spoločnosti Unilever.

Ako to bude fungovať? Stačí si otvoriť aplikáciu Uber, zadať miesto doručenia a kliknúť na ikonu UberIceCream. Najbližší motorizovaný Uber zmrzlinár za pár minút dovezie 6 porcií mrazeného osvieženia. Vďaka spolupráci s Unilever, za celý Magnum Double Chocolate and Caramel box zaplatia maškrtníci len 2 EUR. Okrem nanuku vám urobia radosť odznaky a nanuky zabalené v štýlovej taške.

‚‚Očakávame obrovský záujem, preto bude môcť každý záujemca uskutočniť len jednu objednávku. Osobný zmrzlinár dorazí so šiestimi kúskami nanuku Magnum v špeciálnom balení, ktoré poteší celú rodinu, partiu priateľov, či kolegov v práci,” doplnila Barbora Polachová.

Bratislava sa po prvýkrát stane súčasťou veľkej zmrzlinovej párty, ktorá z roka na rok naberá na popularite. Tento rok sa odohrá vo viac ako 400 mestách na šiestich kontinentoch. S ohľadom na časový posun sa budú jednotlivé mestá a kontinenty postupne pridávať - prvú zmrzlinu ochutnajú na Novom Zélande a celú akciu uzatvorí Havaj.

Za necelý rok svojho pôsobenia na slovenskom trhu má Uber už viac ako 30-tisíc registrovaných cestujúcich. Uber je postavený na jednoduchom princípe - stlačením tlačidla na smartfóne si môžete objednať vozidlo a v priebehu niekoľkých minút byť na ceste do vášho cieľa. Uber je spôsob ako získať spoľahlivú a cenovo dostupnú prepravu. Na konci jazdy prebehne bezhotovostná platba, čo je jednoduché a bezpečné pre obe strany – partnerského vodiča i cestujúceho. To, čo túto službu robí tak populárnou medzi užívateľmi je práve jej spoľahlivosť.

Aj počas relatívne krátkeho pôsobenia v Bratislave podporuje Uber s veľkým úspechom u používateľov aplikácie množstvo miestnych iniciatív, ktoré sú pre komunitu a obyvateľov dôležité. Dal napríklad Bratislavčanom a návštevníkom mesta oživením tradície Propelera opäť príležitosť previezť sa na druhú stranu Dunaja, v akcii UberGIVING zozbieral šatstvo pre ľudí v núdzi, či po prvý raz zrealizoval vo svete populárne UberMAČIATKA. Počas jedného dňa v tejto akcii našlo nový domov 25% mačiatok, ktoré si ľudia objednali a používatelia aplikácie zároveň finančne pomohli Slovenskej aliancii na ochranu zvierat. Začiatkom tohto roka Uber v Bratislave v spolupráci so Slovenskou potravinovou bankou zorganizoval zbierku Daruj jedlo a vyzbieral pol tony potravín pre potrebných. Nedávno v rámci celoeurópskej aktivity UberPITCH dal príležitosť mladým podnikateľom zo Slovenska, ktorí svoje podnikateľské nápady mohli prezentovať renomovaným investorom. So svojimi cestujúcimi je Uber pri každej dôležitej príležitosti - napríklad počas volieb, na Deň matiek, či sviatok Sv. Valentína.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

UniControls vybaví systémom nadradeného riadenia ďalších 23 súprav metra v čínskom Chengde, hlavnom meste provincie S’-čchuan

18.01.2017 09:00

Spoločnosť UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávateľ riadiacich systémov a elektronických zariadení v oblastiach železničnej dopravy a priemyselného riadenia, uzatvorila ďalší z rad ...

Tlačové správy

freeSAT vlani ponúkol nové kanály, aplikácie i súťaže, viac zábavy príde i v roku 2017

18.01.2017 08:16

Nové kanály, skvelé ceny, prémiové televízie zdarma a množstvo zábavy – to všetko si mohli vlani vychutnávať zákazníci freeSAT-u na Slovensku. 27 nových kanálov Zákazníci freeSAT-u v roku 2016 získal ...

Tlačové správy

iOS platforma investičnej aplikácie

18.01.2017 08:10

FINAMIS koncom roka 2016 sprístupnil mobilnú aplikáciu pre operačný systém iOS spoločnosti Apple. Spustenie je v súlade s interným plánom a cieľovým termínom ukončenia vývoja. V prvej polovici 2016 F ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá