Image
9.10.2016 0 Comments

Ako inzerovať na webe

Veľa podnikateľov sa domnieva, že vytvorením kvalitnej webovej stránky využijú naplno možnosti on-line marketingu. Na rozbitie tohto mýtu použijeme najťažší kaliber – tvrdenie marketingového guru prof. Kottlera. Ten tvrdí, že webová stránka umožňuje využiť iba 10 % z možností, ktoré on-line marketing ponúka. Základná kategorizácia propagačných a marketingových aktivít na internete je ich delenie na platené a zadarmo dostupné aktivity a možnosti. Podrobnejšie si rozoberieme úskalia obidvoch kategórií. SEM verzus SEO  Štatistiky dokazujú, že 88 % používateľov internetu využíva vyhľadávače denne. Z nich 81 % si pred plánovaným nákupom alebo objednaním služby najskôr o subjekte svojho záujmu vyhľadá informácie. SEM (Search Engine Marketing) je súhrn aktivít zameraných na propagáciu webovej stránky v prostredí internetových vyhľadávačov a internetu. Cieľom je zlepšovať pozíciu webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania a zlepšovať celkovú viditeľnosť webovej stránky zadávateľa. Na prvý pohľad SEM pripomína SEO (Searching Engine Optimization), teda optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorá zaistí webovej stránke zobrazenie na popredných miestach vyhľadávania. Hlavný rozdiel medzi SEO a SEM je v tom, že SEM je vždy spoplatnená služba, je časovo obmedzená a zameraná na konkrétny vyhľadávač. SEM je vhodné používať na zvýraznenie pozície vo výsledkoch vyhľadávačov, ktoré nemožno dosiahnuť iným spôsobom, teda ani správnou optimalizáciou SEO. Je to model PPC, takže klient platí za každé kliknutie. Pri podobných zadaniach SEM sa vyhodnocuje relevancia oproti heslu zadanému používateľom a predovšetkým vyššia suma. Nevýhodné sú preto vysoké ceny za kliknutie pri vysoko konkurenčných kľúčových slovách, výhodné je rýchle vytvorenie kampane, presné cielenie a vysoká efektivita v pomere cena/výkon.  Pre menej známe produkty a služby, ktoré používatelia tak často nevyhľadávajú, je výhodnejšia kontextová reklama na webových stránkach v tzv. kontextovej sieti na partnerských weboch. Reklam ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

ITPro

Linux súkromne i pracovne v2.0 (14. časť): Small Business Server

09.11.2016 14:57

Pojem Small Business Server (malý firemný server) začala používať spoločnosť Microsoft ešte v roku 2000 na označenie servera, ktorý ­dokázal plniť úlohy niekoľkých samostatných serverov. Aplikačná vrs ...

ITPro

Industry 4.0: Fikcia alebo už realita?

09.11.2016 14:52

Štvrtá priemyselná revolúcia je pomenovanie rozsiahlych zmien prudko vstupujúcich do súčasného priemyslu. Nositeľom týchto zmien je digitalizácia výroby a optimalizácia všetkých podnikových procesov v ...

ITPro

Vývoj aplikácií UWP pre Xbox One II.

09.11.2016 14:47

V predošlej časti sme ukázali postup, ako si ­vytvoriť vývojársky účet a aktivovať vývojársky režim na hernej konzole Xbox One, aby ste mohli testovať svoje aplikácie. Výhodou hernej konzoly Xbox je v ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá