SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

81 % európskych zákazníkov je ochotných si priplatiť za väčší komfort pri nákupe

0
Prieskum spoločnosti Oracle ukazuje, že skúsenosti zákazníkov sú dnes strategickým motorom pre rast podnikania. Práve publikovaný prieskum spoločnosti Oracle ukazuje, že skúsenosti zákazníkov sú teraz v Európe rozhodujúcim faktorom ovplyvňujúcim rast tržieb predajcov. Z hľadiska obchodníkov ide o efektívny spôsob odlíšenia značky v situácii, keď v globálnej ekonomike majú produkty a služby stále viac charakter komodity. Kľúčové závery prieskumu Štúdia Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough (Prečo spokojnosť zákazníkov už nie je dostatočná) ukazuje, že 81 % respondentov prieskumu je ochotných si za vynikajúcu skúsenosť pri nákupe priplatiť. Takmer polovica z nich (44 %) dokonca aj viac než 5 %. Ako kľúčové faktory pre väčšiu dôveru k určitej značke a jej preferencii bolo uvádzané zlepšenie všeobecnej skúsenosti zákazníka/kupujúceho (40 %), rovnako ako rýchly prístup k informáciám a jednoduchá možnosť klásť doplňujúce otázky (35 %). Skúsenosť zákazníkov nie je dôležitá len pr ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať