Image
20.8.2019 0 Comments

Tatra banka spúšťa pilot novej technológie – chatbota pre používateľov webovej stránky tatrabanka.sk.

Tatra banka, ako inovačný líder s odvahou prinášať na trh nové technológie, opäť posúva hranice bankovníctva.

Po rôznych technologických inováciách, ktoré Tatra banka za roky existencie vyvinula a uviedla na bankový trh medzi prvými, spúšťa do pilotnej prevádzky technológiu chatbot. Práve táto digitálna novinka nahradí službu Tatra ChatTB, ktorú využívajú nielen klienti na získavanie informácií o produktoch a službách Tatra banky.

Benefity, ktoré chatbot AdamTB prináša:

  • zvýšenie rýchlosti odozvy,
  • nepretržitá dostupnosť,
  • prakticky neobmedzená kapacita na odpovedanie.

Ako funguje chatbot AdamTB

Počítačový program simulujúci ľudskú konverzáciu s pomocou umelej inteligencie (chatbot) dokáže na základe pochopenia obsahu zodpovedať vybrané okruhy otázok a zároveň zvláda bežnú medziľudskú konverzáciu. Porozumenie sa zlepšuje používaním a pilotná prevádzka by mala pomôcť Adamovi lepšie chápať zámery klientov.

„Prvoradým bude pre nás aj naďalej zodpovedať všetky otázky k produktom a službám, a preto budú digitálnemu kolegovi Adamovi na začiatku asistovať operátori kontaktného centra DIALOG Live. V prípade potreby zodpovedajú otázky sami a vykompenzujú možné limity novej technológie,“ uviedol Boris Fojtík, hovorca Tatra banky. 

„Sme presvedčení o tom, že vďaka zavedeniu chatbota sa zmení spôsob akým budú naši klienti pristupovať k novým technológiám. Pracujeme na tom, aby sme klientom predstavili zážitok, ktorý bude postupne rovnaký ako ľudská komunikácia. Veríme, že sa nám podarí dosiahnuť, aby technológia rozumela klientovi a nie naopak. Každou komunikáciou s klientom sa náš chatbot bude učiť viac a viac o potrebách a plánoch klientov. Bude lepšie rozumieť tomu, čo sa im páči a čo nie. Vďaka tomu budeme čoskoro schopní ponúknuť proaktívny servis pre klienta a konzistentne doručovať správne služby v správnom čase,“ dopĺňa Natália Major, členka predstavenstva Tatra banky.

AdamTB je dostupný v slovenskom jazyku na úvodnej stránke www.tatrabanka.sk 24 hodín denne 7 dni v týždni. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Tlačové správy

Telekom zaradí do ponuky 12 variantov novej rodiny iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max

18.09.2019 19:18

Telekom v piatok 20. septembra 2019 zaradí do akciovej ponuky všetky tri nové modely Apple iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max. Novinky budú na štart v piatok k dispozícii až v 12 variantoch ...

Tlačové správy

Najrýchlejší na Slovensku: Šprintér Ján Volko a SWAN spájajú sily

18.09.2019 14:38

Byť najrýchlejší je nesmierne vzácne a ťažké. Za každým ďalším zrýchlením sa skrýva množstvo práce, či už na dráhe alebo pri vývoji nových technológií. Keď telekomunikačný operátor SWAN hľadal osobnos ...

Tlačové správy

ESET vytvorí na Patrónke inšpiratívny ekosystém, zameraný na výskum a inovácie

18.09.2019 13:48

Spoločnosť ESET získala pozemok v lokalite bratislavskej Patrónky v roku 2017. V areáli bývalej Vojenskej nemocnice plánuje vytvoriť živé miesto, ktoré zmení túto časť mesta na epicentrum inovácií a k ...

q

Žiadne komentáre

AMCHAM 2019

Videá

SlovakiaTech 2019

IT GALA stvorec 2019