SAMSUNG_102020 SAMSUNG_102020 SAMSUNG_102020 Advertisement

Operátor 4ka prijal do zamestnaneckého pomeru na 4ka.sk nového Chatbota Simča

Tlačové správy
0

Dobrý deň, Simča,

dovoľte mi, aby som vám zagratuloval k prijatiu na novovytvorenú pozíciu chatbota v 4ke, kde dnes začínate na podstránkach s produktmi.

Od tejto pozície si v 4ke veľa sľubujeme. Ako chatbot budete k dispozícii našim zákazníkom 24 hodín denne, a to aj cez Vianoce či Dušičky. Pomôžete im zorientovať sa v našej ponuke a odporučíte im ten najlepší produkt.

Zároveň odľahčíte svojich ľudských kolegov, ktorí takto budú mať viac času venovať sa tým zložitejším prípadom. Nebojte sa, ak by ste sa stretli s otázkami, na ktoré neviete odpoveď, hneď to zákazníka prepne na vášho kolegu, živého človeka.

Viem, že na trhu sa veľa diskutuje o chatbotoch a konkurencia dokonca urobila reklamnú kampaň o tom, že má len skutočných agentov. My v 4ke veríme novým technológiám – boli sme prví, ktorí na Slovensko priniesli VoLTE, ViLTE aj 5G. Veríme aj v technológie, ktoré uľahčia ľuďom ich výber mobilnej služby či zlepšia zákaznícku starostlivosť.

Moji kolegovia, či už z oddelenia e-commerce alebo zo zákazníckej starostlivosti Vám budú denne dopĺňať Vaše znalosti tak, aby ste dokázali odpovedať na stále väčšie množstvo otázok zákazníkov.

Vitaj na palube a oddnes si tykáme, ako je u nás vo 4ke zvykom!

Nech Ťa SLOBODA sprevádza

Roland Kyška, riaditeľ pre marketing a komunikáciu 4ka

Zobrazit Galériu

4ka

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať