Image
17.10.2018 2 Comments

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax.

Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing.

Pôvodné video:

Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase:

Viac informácií TU.

Autor: Grunex

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Technológie

Inovatívna logistika a skladovanie od Telekomu

17.04.2019 00:10

Špeciálny projekt Skladovanie a logistické aktivity sú ideálnymi činnosťami na využitie internetu vecí, robotiky či umelej inteligencie. Všetky tieto pojmy ukrýva koncept Industry 4.0. Telekom, význa ...

Technológie

Najväčší technologický festival na Slovensku otvorí svoje brány koncom apríla

12.04.2019 00:16

Už v dňoch 26. - 28. apríla 2019 sa v Bratislave uskutoční najväčší technologický festival na Slovensku  IXPO 2019. Na ploche 6400 m2 bude hostiť 50 vystavovateľov a až 100 spíkrov. Prvý ročník tej ...

Technológie

Tím etických hackerov našiel spôsob, ako poslať vozidlo Tesla do protismeru

09.04.2019 00:20

Skupina bezpečnostných expertov z Keen Security Lab ukázala, ako sa dá oklamať systém Autopilot spoločnosti Tesla. Tím „bielych hackerov“ už niekoľkokrát predviedol, ako možno prevziať kontrolu nad v ...

q

2 Comments

  1. Unreal reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 18:10
    V unreal engine? Asi si robia prdel.
    Reagovať
  2. nepresné reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 06:10
    Turing nemá ray-tracing v reálnom čase, resp. je veľmi obmedzený. Reálne tam je len pár lúčov, zrejme podla počtu ray-tracing jadier grafickej karty. Všetko ostatné sa dopočítava cez vopred vytrénovanú neurónovú sieť. Znamená to, že pre hry je to pekná ilúzia skutočnosti, ale pre vedecké simulácie by som s tým nepočítal.
    Reagovať

TREND Digital Healthcare 2019

Videá

IXPO 2019


PC forum button