Mobilné technológie využívajú v praxi aj servisní technici

Tlačové správy
0

Mobilita si nachádza cestu do každej sféry ľudského života, ten pracovný nevynímajúc. Spoločnosti KODYS SLOVENSKO a Resco prinášajú preto na trh aplikáciu ibcsSwift, ktorá uľahčí prácu obchodných a servisných pracovníkov v teréne. Aplikácia poskytuje relevantné dáta o klientskom prípade technikom, opravárom, či obchodným zástupcom priamo z ich mobilného zariadenia, bez potreby kontaktovať ďalší support.

Predstavte si, že ste napríklad opravár práčok. Máte výjazd, no v kancelárii si zabudnete adresu na zákazníka. Ako naschvál vám práve ani zákazník, ani nikto z kolegov nezdvíha, a vy sa tak neviete dostať na adresu. Neostáva vám nič iné, než sadnúť do auta a ponáhľať sa naspäť do kancelárie. Išlo by to aj inak?

Etablované slovenské spoločnosti KODYS SLOVENSKO a Resco, so skúsenosťami vo sfére výroby a mobility, sa rozhodli zamerať práve na tento typ pracovných problémov. Vznikla preto aplikácia ibcsSwift, ktorá umožňuje mať všetky firemné a klientske údaje vždy pohodlne so sebou. Servisný technik sa tak nemusí spoliehať na kolegu v kancelárii. K tomu, čo potrebuje, sa dostane kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Má napríklad k dispozícii databázu zákazníkov spolu s mapou, svoje pracovné kalendáre a zoznamy úloh, návody, dokumentácie... jednoducho všetko, čo môže pri kontakte z klientom v teréne potrebovať.

ibcsSwift – aplikácia užitočná pre každého technika
Aplikácia je určená pre servisných pracovníkov, alebo obchodných zástupcov, ktorí sa často pohybujú v teréne. Chodia na rôzne výjazdy, kde musia zabezpečiť opravu, výmenu, príp. ďalšiu komunikáciu s dodávateľmi a zákazníkmi. A to všetko rýchlo, efektívne a bez zdĺhavej dokumentácie. Aplikácia im poskytne všetky relevantné informácie na jednom mieste – priamo v smartfóne, alebo tablete.

Funguje na všetkých mobilných platformách ako sú  Android, iOS a Windows. Využitie aplikácie je preto lacné a rýchle. Vďaka nej je možné vykonávať činnosti ako vzdialené prideľovanie úloh, prijímanie zákaziek, či zaznamenávanie náhradných dielov a materiálov použitých pri servise.

Problém, s ktorým by sa servisní pracovníci v teréne mohli stretnúť - nedostatočný, alebo žiaden signál a prístup na internet, dokáže aplikácia vyriešiť.  ibcsSwift je vytvorená na báze mobilnej aplikácie Resca, ktoré má bohaté skúsenosti s vytváraním plne funkčných off-line mobilných riešení. Servisný technik tak má k svojim dátam prístup aj mimo prístupu na internet.

Stačí dáta po čase aktualizovať a všetky sa stiahnu z cloudu. Nie je ich nutné nikde dodatočne prepisovať. Rovnako tak dáta zadané kolegami v centrále firmy, sú následne dostupné ostatným účastníkom firemnej siete.

Prečo používať mobilnú aplikáciu v práci
Žijeme v rýchlej dobe, kedy sa všetky aktivity spájajú s výdobytkom moderných technológií. Ak sú efektívne využívané, dokážu prácu zjednodušiť a urýchliť. Servisní pracovníci sa vďaka novej mobilnej aplikácii môžu vyhnúť mnohým úkonom, ktoré v podstate s ich prácou ani priamo nesúvisia, no zbytočne ich zaťažujú. ibcsSwift zjednodušuje firemné procesy, poskytuje informácie o zákazke, či oprave priamo na mieste.

Aplikácia nie je určená len pre technikov na Slovensku, ale aj za jeho hranicami. Dostane sa tak aj na český, poľský, maďarský a bulharský trh. Jej využitie nie je geograficky limitované. Ambíciou vývojárov totiž bolo poskytnúť relevantný produkt, o ktorý bude záujem na každom trhu.

PR.Konektor s.r.o.

Všetky autorove články
technológie

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať