Skupina Slovak Telekom v prvom polroku 2019: viac optiky a VDSL pripojení, rastie báza fixných i mobilných zákazníkov​

„Prvých šesť mesiacov roka 2019 reflektuje viaceré úspechy a ciele Slovak Telekomu, medzi ktoré patrí najmä zameranie sa na vlastnú bázu zákazníkov, ich spätnú väzbu, riešenia pre lepšiu zákaznícku skúsenosť i technologický pokrok. Investujeme do nov ...

9.8.2019
SWAN_102019

Spokojní zákazníci ešte negarantujú spokojných investorov

Nedávny vstup Uberu na burzu znamenal najväčšie IPO (počiatočná verejná ponuka) od roku 2014, kedy na trhy vstúpil čínsky internetový predajca Alibaba. Napriek tomu, že počet zákazníkov Uberu smeruje už k 100 miliónom, ziskovosť tohto alternatívneho ...

16.5.2019

Nakupovanie cez internet ešte nikdy nebolo priateľskejšie k prírode

Od dnes majú už aj ekologicky uvedomelý zákazníci možnosť nakupovať z pohodlia svojho domova chrániac pritom životné prostredie. Zwoice.com uvádza na trh prvé internetové trhovisko bezodpadového životného štýlu zero waste, a na európsky trh tak priná ...

1.3.2019

Od februára sa už dá na pobočkách Slovenskej pošty platiť aj platobnou kartou

Platba kartou bez poplatku je pre zákazníkov nielen pohodlným riešením nákupu služieb a produktov Slovenskej pošty. Prináša tiež efektívnejšie vybavenie zákazníka pri priehradkách, zníži sa čakacia dobu na pobočkách a odľahčí sa práca priehradkových ...

4.2.2019

ShopComm poradí ako lepšie predávať online

Konferencia prinesie 14 spíkrov a know-how, ako sa odlíšiť od konkurencie, dosahovať vyššie zisky a zlepšiť zákaznícky servis Novinky a rady zo sveta online predaja aj marketingu prináša ďalší ročník konferencie ShopComm, ktoré je určená nielen e-sh ...

11.10.2018
FOTO SLOVAKIA 2019

Orange vylepšuje balík služieb Love a prináša nové atraktívne kombinácie hlasových paušálov a služieb na optike

Nová konvergentná ponuka pod názvom Love Fiber je prirodzenou odpoveďou na vylepšenú televíziu, ako aj hlasových paušálov Go od Orangeu. Zákazníci v jednom balíku od jedného operátora môžu získať tú najlepšiu kombináciu mobilných aj fixných služieb, ...

5.9.2018

Skupina Slovak Telekom získala v prvom polroku 2018 už 75 tisíc nových mobilných zákazníkov

„V prvom polroku naša Skupina zaznamenala viaceré finančné úspechy a uviedla dôležité novinky. Veľmi silné predaje sme zaknihovali v mobilnom segmente, kde popri paušáloch Happy výborne štartovalo nové portfólio ÁNO, ktoré ešte viac zvýraznilo výhody ...

10.8.2018

CZ: Veeam dosiahol NPS skóre 73 – 3,5krát vyššie než priemerné skóre v odvetví

Společnost Veeam® Software, lídr v inteligentní správě dat umožňující mimořádnou dostupnost podniků (Hyper-Available Enterprise™), zveřejnila výsledky aktuálního průzkumu Net Promoter Score (NPS)[1] provedeného nezávislou třetí stranou. Společnost do ...

17.5.2018

Ako Lidl analyzuje správanie zákazníkov

Nie je nijaké tajomstvo, že supermarkety a hypermarkety na základe údajov, ktoré majú k dispozícii, vyhodnocujú naše nákupné správanie s cieľom zlepšiť svoje marketingové aktivity, prispôsobiť sortiment tovaru, prípadne tovar vhodne rozmiestniť na pl ...

10.4.2018

Nespokojní s kuriérom? Nebojte sa to povedať!

Zákaznícke skúsenosti s doručením môžu mať vplyv na celkové hodnotenie e-shopu, pretože kuriér môže byť jediným priamym kontaktom predajcu a zákazníka. Aj preto sú už dnes hodnotenia dopravcov súčasťou hodnotiacich formulárov. Komfort a rýchlosť nak ...

19.7.2017

Vyhľadávanie

ITAPA_2019

Najnovšie videá

SlovakiaTech 2019