Recept na úspešný e-shop? Tovar doma už nasledujúci deň a dobré recenzie

Slováci sú veľmi nároční zákazníci. Pri nákupoch online by chceli spojiť štandardné výhody kamenného obchodu (tovar okamžite k dispozícii, renomovaný obchod) a e-shopu (široký výber, podrobné informácie o produkte, dobré recenzie na sociálnych sieťac ...

3.4.2019
Samsung_mobil_042018

CZ: Česi už nepozerajú na drobné rozdiely v cene a chcú konkrétne značky

Více než polovina Čechů využila při nákupu na internetu některý ze zbožových srovnávačů. Statistiky potvrzují, že nakupující stále více tíhnou ke konkrétním značkám a jejich citlivost na cenu slábne. Jak na tento trend odpoví zástupci největších česk ...

20.3.2019

Poznáme top 7 tém tohtoročnej e-shop konferencie CREATIVE summit & EXPO

Od objednávky k objednávke či od produktu k zákazníkovi. Aj tak by sme mohli charakterizovať bežný deň majiteľov e-shopov. Chod internetového obchodu si vyžaduje veľa času a energie a na sledovanie trendov či noviniek z tejto sféry tak nezostáva veľa ...

18.2.2019

Elektrické autíčka pre deti prinášajú Alze vyšší obrat, než elektromobily Tesla

Segment predaja hračiek má svoje špecifiká, najviac sa ich predá v treťom štvrťroku, pričom najväčší nápor na e-shopy je pred Vianocami. Kúpiť vo veľkom meste s niekoľkými veľkými predajňami hračiek s pestrým sortimentom, no sami viete, aká je situác ...

12.12.2018

Stop otlakom a malým topánkam. 3D skenovanie nohy nám čoskoro umožní online nákup topánok

Japonský miliardár a nadšenec moderných technológií Yusaku Maezawa je zakladateľom e-commerce webovej stránky Zozo. Nedávno sa na Twitteri vyjadril, že jeho spoločnosť čoskoro umožní používateľom vytvoriť 3D sken nohy a využiť miery na nákup topánok ...

17.10.2018

S virtuálnym zrkadlom získava online nakupovanie poslednú výhodu kamenných obchodov

Nakupovanie je veľmi obľúbeným, ale aj časovo náročným koníčkom mnohých ľudí. Z dôvodu zachovania pohodlia a časovej úspory sa tak nákupy vo veľkom presúvajú do online prostredia. To však dlhú dobu neponúklo žiadne špeciálne výhody, najmä v oblasti k ...

28.9.2018

Nakupovali sme v predajni budúcnosti od Alza (+ video)

Čoraz viac ľudí preferuje pri nakupovaní e-shopy. Snáď jedinou nevýhodou online nakupovania je doručenie tovaru. Niekto musí od kuriéra prevziať zásielku a to je niekedy problém aj napriek tomu, že sa môžete s doručovateľskou službou dohodnúť na čase ...

24.9.2018

Zákazníci stále viac dôverujú e-shopom. Okrem ceny a kvality rozhoduje aj rýchlosť a dobu dodania

Zo štatistík Zásielkovňa.sk, SAEC a ďalších spoločností vyplýva, že zákazníci na Slovensku stále väčšmi dôverujú on-line nakupovaniu. Oceňujú široký výber, pohodlné prezeranie z domu, alebo smartfónu a tiež lepšie ceny, ako v kamenných obchodoch. Stú ...

2.8.2018

CZ: S&T CZ spustilo novú službu prevádzky SAP HANA v S&T Cloudu

Společnost S&T CZ, přední český systémový integrátor, oznámil spuštění služby SAP@S&T.Cloud, která si klade za cíl usnadnit zákazníkům přístup k řešení SAP HANA i optimalizovat provoz dalších SAP produktů. Tři základní varianty služby – Plně ...

19.7.2018

Služby pri doručení tovaru sú kľúčové pre zákaznícku spokojnosť s online nákupom

Pri online nákupe je pre deväť z desiatich Slovákov rozhodujúce doručenie na druhý deň a presnejšia informácia o čase doručenia. Očakávajú aj možnosť meniť si termín a miesto prevzatia zásielky či aplikácie na sledovanie ich balíka online cez smartfó ...

17.7.2018

NASES a finančná správa prepojili kontaktné centrá

Lepší a efektívnejší proklientský prístup v oblasti e-služieb. To je cieľom novinky, ktorú zavádza Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) spoločne s finančnou správou. Občania tak vybavia to, čo potrebujú, omnoho rýchlejšie, zavol ...

12.7.2018

Celoeurópsky prieskum o nákupnom správaní Mileniálov ukázal, že mladí ľudia sa snažia šetriť a preferujú kamenné obchody

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky, uskutočnila prieskum, ktorý prebiehal v 17 európskych krajinách od 2. októbra do 2. novembra 2017. Vzorkou bolo spolu 3 400 mladých ľudí, ktorí spadajú do takzvanej generácie Y alias generác ...

22.6.2018

Slováci kupujú online hlavne módu a kozmetiku, platia v hotovosti a tovar vracajú málokedy

Európania nakupujú online najčastejšie módu, elektroniku a knihy. Slováci okrem módy preferujú hlavne kozmetiku či knihy a tovar vracajú zriedka. Čoraz častejšie pritom zákazníci objednávajú tovar cez smartfóny, čomu sa prispôsobujú aj technologické ...

13.6.2018

Kúpiť spotrebnú elektroniku z najlacnejšieho e-shopu vás môže vyjsť draho

O možnostiach nakupovania spotrebného tovaru v lacných ázijských e-shopoch sme už niekoľkokrát písali a čitatelia sa s nami následne podelili o svoje skúsenosti. Nie je to signifikantná štatistika, ani nie preto, že e-mailov nebolo až tak veľa, skôr ...

10.6.2018

Logika e-shopov sa presúva do systémov ERP

Zo súčasných trendov vyplýva (a prieskumy agentúr to potvrdzujú), že úspešné budú tie obchodné firmy, ktoré dokážu obslúžiť zákazníkov cez viacero predajných kanálov (tzv. multichannel). V praxi sa najčastejšie stretávame s kombináciou predajne či si ...

9.5.2018

NAY a inovatívny startup chcú zmeniť tvár slovenského predaja

Naytrolabs je názov spoločného projektu, ktorý je výsledkom spojenia tradičného predajcu elektroniky NAY s inovatívnym 0100ventures. Tento nový projekt bol dnes predstavený verejnosti a jeho cieľom je prinášať inovácie, ktoré by využívali najmodernej ...

3.5.2018

Témy a trendy v eCommerce: Sajfa, Slevomat, mikroinfluenceri a social shopping

Na konferencii eCommerce Conference 2018 na Slnečných jazerách v Senci vystúpilo veľa zaujímavých rečníkov a v auditóriu nechýbal nik významný, kto podniká v oblasti eShopov. Podujatie poskytlo aj vynikajúce zázemie pre networking. Druhý deň konfere ...

3.5.2018


Vyhovieť podmienkam GDPR pomôže pri obchodných oznámeniach double opt-in. Dvojitý súhlas navyše zlepšuje efektivitu kampaní

Blížiaci sa začiatok platnosti GDPR, teda nového nariadenia pre nakladanie s osobnými údajmi, robí vrásky na čele nejednej firme. Pre e-shopy a ďalších obchodníkov znamená komplikáciu aj v zasielaní reklamných e-mailov, newsletterov  a iných obchodný ...

3.5.2018

Jednorazová virtuálna karta Revolut poskytne bezpečné a výhodné platby v e-shopoch

Hotovostné platby sú čoraz viac na ústupe a jednoznačne smerujeme k bezhotovostnému svetu. V Kanade, Číne a Singapure je až 56 % všetkých transakcií bezhotovostných. Začínajúci fintech, spoločnosť Revolut hovorí, že je na takýto svet pripravená. „Vz ...

27.4.2018

Umelá inteligencia sa uplatní aj v maloobchode

Reálne nasadenie umelej inteligencie je možno bližšie, než predpokladáme. Jednou z oblastí, kde by sa mohla uplatniť, je maloobchod. Profitovať by z nej mohli obidve zainteresované strany, majitelia predajní aj zákazníci. Stačí letmý pohľad na počet ...

17.4.2018

Vyhľadávanie

TREND Digital Healthcare 2019

Najnovšie videá

IXPO 2019


PC forum button