Trenčín plánuje na komunikáciu s občanmi využívať chatbota s umelou inteligenciou

Trenčín bude prvým slovenským mestom, ktoré do komunikácie s obyvateľmi plánuje zaradiť aj prvky umelej inteligencie. Väčšina obyvateľov miest vo veku 18 – 40 rokov uprednostňuje pri komunikácii so spoločnosťami a firmami formu posielania správ – mes ...

11.1.2019
Samsung mobil 032018

PR: Viber spúšťa exkluzívne centrum zábavy pre tohtoročné Vianoce

Vianočný obsah zhromaždený na jednom mieste pomáha užívateľom zdieľať a šíriť sviatočnú atmosféru po celom svete. Nastal čas Vianoc, kedy oveľa častejšie myslíme na svojich blízkych, najmä tých, s ktorými nie sme až tak často v kontakte. Či už je to ...

12.12.2018

Fin.techsummit 2018: Podarilo sa na hackathone zdokonaliť chatbota?

Súčasťou podujatia Fin.techsummit bol aj zaujímavý hackathon, na ktorom sa slovenskí IT špecialisti pokúsili vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie, ktorá bude slúžiť zamestnancom banky na učenie a zdokonaľovanie chatbot ...

3.12.2018

Poznáme víťaza hackathonu: Kto pomôže chatbotovi od Tatra banky rozprávať?

V rámci podujatia Fin.techsummit, ktoré sa konalo v Bratislave, vyhlásila Tatra banka hackathon. Slovenskí IT špecialisti tak mali šancu vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie, ktorá bude slúžiť zamestnancom banky na uče ...

26.11.2018

TOP 3 chatovacie boty od Viberu

Ak hľadáte rýchly a bezstarostný spôsob komunikácie s vašou obľúbenou značkou, určite zamerajte vašu pozornosť na jeden zo súčasných trendov v online svete, ktorým sú chatovacie boty. Sú určené na to, aby vás bavili poskytovaním cenných informácií. ...

23.11.2018

Hackathon na Fin.Techsummite: Kto pomôže chatbotovi od Tatra banky rozprávať?

Áno, práve taká úloha čaká v tomto ročníku na záujemcov o účasť v tradičnom hackathone. Slovenskí IT developeri majú šancu už 14. novembra na konferencii Fin.Techsummit v Bratislave vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie ...

29.10.2018

Oracle dodáva podnikom personalizované digitálne asistenty

Umelá inteligencia rozširuje schopnosti chatbotov, ktoré potom dokážu zvyšovať produktivitu zamestnancov a zlepšovať zákaznícku skúsenosť Spoločnosť Oracle na konferencii Oracle OpenWorld oznámila dostupnosť riešenia Oracle Digital Assistant. Nasade ...

25.10.2018

CZ: Slovenský chatbot pre aerolinky nadchol českých investorov. Rozhodli sa z Avigetu urobiť svetovú špičku.

Unikátní autonomní službu pro aerolinky, založenou na umělé inteligenci, přivezla na český PitchdAI slovenská společnost Aviget. Mimo automatizace řady interních firemních procesů umí Aviget samostatně obsloužit zákazníky, ať už jsou sebenáročnější. ...

18.9.2018

Trendy v digitálním prostredí pre rok 2018

Predpovedať potreby zákazníkov, poznať v reálnom čase najnovšie trendy, starostlivo zbierať všetky dáta, zamerať sa na užívateľov skrz všetky ich zariadenia, produkovať ľahko zakúpiteľný obsah, pracovať všeobecne s personalizáciou, ale i napr. s virt ...

20.1.2018

Ovládnu chatboti a virtuálni asistenti naše mobilné zariadenia?

Je zaujímavé sledovať, ako rýchlo sa mení spôsob komunikácie s našimi mobilnými zariadeniami. Až donedávna bola interakcia s počítačom vnímaná vcelku priamočiaro – akákoľvek činnosť sa vykonávala cez grafické rozhranie webovej stránky alebo aplikácie ...

9.10.2016

Vyhľadávanie

SWIFT 5_032019

Najnovšie videá

eFocus 2019


PC forum button