BBW 2019: Nachádzame sa v dobe digitálnej revolúcie

Na rozdiel od včerajšieho úvodného dňa Business Week-u, boli dnes prednášky rozdelené do dvoch blokov. Program bol naozaj pestrý a tak vám prinášame krátke zhrnutie, ako celý deň prebiehal. Druhý deň podujatia bol zameraný na tému inovácií. Interak ...

3.4.2019
Samsung_mobil_042018

Aplikácia Your Phone pre Windows 10 umožňuje poslať odkaz z PC do telefónu s Androidom

Microsoft chce uľahčiť presúvanie obsahu napr. z webovej stránky na vašom PC do androidového smartfónu. Nová aktualizácia aplikácie Your Phone v systéme Windows 10 to teraz umožňuje. Táto možnosť sa zobrazuje v rámci ponuky zdieľania vo webovom prehl ...

1.4.2019

Zuckerberg chce zmeniť priority Facebooku. Budúcnosť vidí v súkromných správach aj keď z nich nemá biznis

Je jasné, že Facebook si cení súkromný messaging. V roku 2014 zaplatil 19 miliárd dolárov za WhatsApp a jeho vlastná služba Messenger má už viac ako 1,3 miliardy používateľov. Mark Zuckerberg nedávno objasnil, že zasielanie súkromných správ nie je le ...

11.3.2019

Facebook Messenger už umožní vymazať odoslané správy. Na rozmyslenie však máte len 10 minút

Facebook prišiel s novou funkciou pre svoj Messenger, ktorá vám umožní odstrániť správy z konverzácie po ich odoslaní. Informoval o tom oficiálny blog spoločnosti. Ak teda odošlete nesprávnu správu nesprávnej osobe alebo urobíte nejaké závažné chyby, ...

11.2.2019

Predstavujeme Viber 10: Úplne nový dizajn, skryté čísla v chatoch a skupinové hovory

Viber, jedna z popredných svetových platforiem pre komunikáciu a zasielanie správ oznamuje uvedenie verzie Viber 10, ktorá prináša nový elegantný dizajn pre lepší zážitok užívateľov a väčší výkon aplikácie, ktorý umožňuje posielať správy 2 x rýchlejš ...

5.2.2019

Zuckerberg chce integrovať WhatsApp, Instagram a Messenger tak, aby sa medzi nimi dalo komunikovať

Šéf Facebooku Mark Zuckerberg plánuje spojiť messagingové služby tejto sociálnej siete. Služby budú naďalej fungovať ako samostatné aplikácie, ale ich základná technická infraštruktúra bude zjednotená. Toto úsilie spojí tri z najväčších sietí na zasi ...

29.1.2019

Fin.techsummit 2018: Podarilo sa na hackathone zdokonaliť chatbota?

Súčasťou podujatia Fin.techsummit bol aj zaujímavý hackathon, na ktorom sa slovenskí IT špecialisti pokúsili vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie, ktorá bude slúžiť zamestnancom banky na učenie a zdokonaľovanie chatbot ...

3.12.2018

TOP 3 chatovacie boty od Viberu

Ak hľadáte rýchly a bezstarostný spôsob komunikácie s vašou obľúbenou značkou, určite zamerajte vašu pozornosť na jeden zo súčasných trendov v online svete, ktorým sú chatovacie boty. Sú určené na to, aby vás bavili poskytovaním cenných informácií. ...

23.11.2018

Facebook prepracoval Messenger zameraný na jednoduchosť. Toto sú hlavné novinky

Facebook vydal redizajnovanú verziu aplikácie Messenger, ktorá sa pokúša vrátiť k základom. Po rokoch rozširovania o konverzačné roboty, hry, platby a pod. s cieľom zvýšiť výnosy sa teraz spoločnosť snaží zamerať na základné určenie. Všetky extra wid ...

26.10.2018

Komentár: Budúcnosť hlasových asistentov bude možno iná, ako sme očakávali

Od príchodu Amazon Echo v roku 2014 boli inteligentné reproduktory a hlasové asistentky ohlasované ako ďalšia veľká vec. Po takmer štyroch rokoch je napriek miliónom predaných zariadení jasné, že to bolo trochu zveličené. Väčšina ľudí nevyužíva Alexu ...

28.9.2018

Facebook má problém. Viac ako štvrtina amerických používateľov si ho za posledný rok vymazala zo smartfónu

Nová štúdia Pew Research Center naznačuje, že Facebook trpí škandálom súvisiacim s únikom súkromných dát používateľov zo začiatku tohto roka. V prieskume, kde sa zúčastnilo 4500 dospelých Američanov, sa zistilo, že mnohí z nich podnikajú kroky na obm ...

13.9.2018

Viber má nový vzhľad a rýchlejšie chatovanie

Populárna aplikácia prináša používateľom nový a efektívny chatovací zážitok s dvakrát rýchlejšie odosielanými a prijímanými správami a informáciami o doručení. Viber, popredná komunikačná aplikácia, prináša úplne nový zážitok z chatovania a umožňuj ...

30.8.2018

Kto sa vydrží najdlhšie tváriť vážne? Facebook prináša do Messengera hry s rozšírenou realitou

Najnovšia funkcia Facebook Messengera umožňuje používateľom hrať po bežných typoch hier aj hry s rozšírenou realitou, a to až so šiestimi priateľmi. V týchto dňoch boli vydané dve hry: Don’t Smile, kde sa musia hráči tváriť vážne a vyhráva ten, kto t ...

13.8.2018

SMS a hlasové správy zažívajú comeback

SMS sú mŕtve a hlasové správy zastarané. Aspoň o tom sa nás snažia presvedčiť propagátori modernejších služieb a nástrojov typu Slack. Je to ale skutočne tak? SMS majú svoj vrchol nepochybne už pár rokov za sebou. Zvážme však čísla - Slack má zhruba ...

2.8.2018

Trendy v online komunikácii: Od IRC a ICQ k SKG

V súčasnosti je dostupných niekoľko platforiem, ktoré sa využívajú na komunikáciu medzi jednotlivcami aj skupinami. Možností je neuveriteľne veľa a „módne trendy“ sa menia aj v tomto smere. Kým ešte dve dekády dozadu boli veľmi populárne, aj na Slove ...

24.7.2018

Úspech skupinového chatu Viber s tipovaním futbalového skóre prekonal všetky očakávania

Rakuten Viber, jedna z popredných svetových aplikácií pre komunikáciu, dosiahla počas 64 zápasov Majstrovstiev sveta mimoriadny úspech vďaka svojmu jedinečnému skupinovému chatu - Viber World Cup Chat Leaderboard. V rámci neho vytvorilo 4,3 miliónov ...

22.7.2018

Útočník kradne šteklivé fotky ľudí z Pokecu, ktorí naleteli škodlivej aplikácii

ESET analyzoval škodlivý kód, ktorého autora zaujímajú šteklivé súkromné fotografie používateľov sociálnej siete Pokec. Prihlasovacie údaje kradne používateľom tak, že ich naláka na inštaláciu škodlivej mobilnej aplikácie, vďaka ktorej by mohli jej m ...

20.7.2018


Rozhovor: Atanas Raykov, Viber / Aká je budúcnosť komunikačných aplikácii?

Textové správy sú jednou z najbežnejších aktivít, ktoré nám naše smartphony umožňujú. Okrem výmeny textových, obrázkových správ a videí, aplikácie pre zasielanie správ idú vo svojich funkciách ešte ďalej. O tom, aké sú momentálne trendy a budúcnosť k ...

17.7.2018

NASES a finančná správa prepojili kontaktné centrá

Lepší a efektívnejší proklientský prístup v oblasti e-služieb. To je cieľom novinky, ktorú zavádza Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) spoločne s finančnou správou. Občania tak vybavia to, čo potrebujú, omnoho rýchlejšie, zavol ...

12.7.2018

Zákazníci Telekomu na Pohode preniesli spolu takmer 4 TB dát

Najväčšiu časť preniesli cez 4G sieť - až 3,16 TB dát (takmer 80%), čo je zhruba dvojnásobok vlaňajšej prevádzky. Okrem rastúceho objemu prenesených dát je zaujímavý trend rastúceho pomeru odosielaných dát (uploadu) oproti prijatým dátam (downloadu) ...

11.7.2018

Vyhľadávanie

TREND Digital Healthcare 2019

Najnovšie videá

IXPO 2019


PC forum button