Samsung_01A2021 Samsung_01A2021 Samsung_01A2021 Advertisement

Zvukové vlny budúcnosťou mobilného marketingu?

Technológie
0

sonic_notify_158.jpg Nová technológia Sonic Notify umožňuje využiť zvuk na sprostredkovanie rôznych ponúk, oznámení a exkluzívneho obsahu používateľom. Stačí technológiu integrovať do aplikácie a prehrať zvukový súbor.

Sonic Notify má široké možnosti využitia. V obchodoch, v kaviarňach, v televíznych reláciách, v rádiu, ale aj na koncertoch možno túto technológiu využívať na komunikáciu so zákazníkom. Využitie technológie je prakticky neobmedzené, jediná podmienka je zdroj zvuku, ktorý prehrá konkrétnu audionahrávku.

Aplikácia s integrovanou technológiou Sonic Notify dokáže rozpoznať konkrétny zvuk a vykonať podľa neho príslušnú akciu. Keďže ľudia tento zvuk nepočujú, ide o inteligentné riešenie, ktoré nevyžaduje ani zložitú infraštruktúru, ani dodatočné vybavenie vo forme špeciálneho vysielača. Sonic Notify pozostáva z dvoch základných častí - používateľ má vo svojom telefóne alebo tablete nainštalovanú aplikáciu, do ktorej vývojári integrovali podporu pre Sonic Notify. Následne vývojár vytvorí konkrétny obsah alebo ponuku a tú vo forme zvukových vĺn aktivuje používateľom.

sonic_notify.jpg

Praktické využitie je rôznorodé - Lady Gaga už dnes využíva túto technológiu, aby umožnila fanúšikom na koncerte rozhodovať, akú pesničku zaspieva na konci koncertu, a zároveň im do zariadení „posiela" aj exkluzívne fotografie. Okrem toho Sonic Notify môžu využiť predajcovia na poskytnutie zliav, prípadne môžu touto formou propagovať konkrétnu akciu alebo produkt.

Zdroj: mashable.com

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať