
Záložný internet pomôže zákazníkom v prípade výpadku pevného internetu
V prípade nečakanej poruchy či výpadku pevného internetu v domácnosti dostanú zákazníci od Orangeu 10 GB dát na nasledujúcich 48 hodín. Zákazník si môže zvoliť z troch možností služby podľa toho, kam si chce záložné dáta aktivovať a ako plánuje Záložný internet využívať. Môže si ho aktivovať do modemu so SIM kartou – aj v prípade výpadku tak bude mať internet dostupný štandardne pre celú domácnosť cez Wi-Fi. Wi-Fi modem si môže zákazník zakúpiť za cenu 39 € jednorazovo alebo na splátky.
Alebo si ho aktivuje na svoje mobilné telefónne číslo do mobilného telefónu/smartfónu – v prípade výpadku tak získa záložné dáta na každé telefónne číslo na svojej faktúre. Ak sú teda všetci členovia rodiny evidovaní na jednej faktúre – pod rovnakým variabilným symbolom, každý z nich dostane svojich 10 GB dát na 48 hodín priamo do mobilu (max. 10 SIM kariet). A do tretice si môže Záložný internet aktivovať na samostatnú SIM kartu –v prípade výpadku si túto SIMku (jednorazový aktivačný poplatok za SIM kartu je 2 eurá) jednoducho vloží do svojho smartfónu, tabletu či starého mobilu a bez ďalších poplatkov má internet k dispozícii.
Ako postupovať v prípade výpadku fixného internetu?
Na aktiváciu záložných dát jednoducho stačí nahlásiť prebiehajúci výpadok pevného internetu cez Zákaznícku linku 905. Operátor výpadok overí a aktivuje záložné dáta, ktoré môže zákazník následne začať využívať. Služba je, pochopiteľne, bezplatná. V prípade potreby (ak je pevné pripojenie nedostupné aj po 48 hodinách) môže zákazník o záložné dáta požiadať opätovne. Ponuka platí od 8. apríla 2020.