SAMSUNG_06202 M SAMSUNG_06202 M SAMSUNG_06202 M Advertisement

Záložný internet pomôže zákazníkom v prípade výpadku pevného internetu

0

V prípade nečakanej poruchy či výpadku pevného internetu v domácnosti dostanú zákazníci od Orangeu 10 GB dát na nasledujúcich 48 hodín. Zákazník si môže zvoliť z troch možností služby podľa toho, kam si chce záložné dáta aktivovať a ako plánuje Záložný internet využívať. Môže si ho aktivovať do modemu so SIM kartou – aj v prípade výpadku tak bude mať internet dostupný štandardne pre celú domácnosť cez Wi-Fi. Wi-Fi modem si môže zákazník zakúpiť za cenu 39 € jednorazovo alebo na splátky.

Alebo si ho aktivuje na svoje mobilné telefónne číslo do mobilného telefónu/smartfónu – v prípade výpadku tak získa záložné dáta na každé telefónne číslo na svojej faktúre. Ak sú teda všetci členovia rodiny evidovaní na jednej faktúre – pod rovnakým variabilným symbolom, každý z nich dostane svojich 10 GB dát na 48 hodín priamo do mobilu (max. 10 SIM kariet). A do tretice si môže Záložný internet aktivovať na samostatnú SIM kartu  –v prípade výpadku si túto SIMku (jednorazový aktivačný poplatok za SIM kartu je 2 eurá) jednoducho vloží do svojho smartfónu, tabletu či starého mobilu a bez ďalších poplatkov má internet k dispozícii.

Ako postupovať v prípade výpadku fixného internetu?

Na aktiváciu záložných dát jednoducho stačí nahlásiť prebiehajúci výpadok pevného internetu cez Zákaznícku linku 905. Operátor výpadok overí a aktivuje záložné dáta, ktoré môže zákazník následne začať využívať. Služba je, pochopiteľne, bezplatná. V prípade potreby (ak je pevné pripojenie nedostupné aj po 48 hodinách) môže zákazník o záložné dáta požiadať opätovne. Ponuka platí od 8. apríla 2020.

Orange Slovensko, a. s.

Všetky autorove články
internet web online Digital dáta

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať