Zákazníci O2 môžu dobíjať kredit na predplatenej karte už aj z programu na faktúru

0
O2 štartuje od 28. augusta nový dobíjací kanál, ktorý umožní zákazníkom mesačného programu dobíjať kredit na inej predplatenej karte. Dobitá suma bude následne zákazníkovi vyúčtovaná vo faktúre spolu s telekomunikačnými službami za predplatenú kartu. Zákazníci si zároveň budú môcť zvoliť z troch rôznych možností dobíjania, pričom dobíjať kredit budú môcť jednorazovo, pravidelne mesačne, alebo s nastavením stáleho kreditu.

Zákazníci si budú môcť nastaviť služby jednorazového, pravidelného alebo stáleho kreditu prostredníctvom SMS, zákazníckej linky, priamo na predajni alebo prostredníctvom portálu Moje O2.

Jednorazové dobitie
• Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie
• Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu

Pravidelné mesačné dobíjanie
• Automatické dobitie kreditu v stanovený deň v mesiaci
• Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie
• Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu

Stály kredit
• Automatické dobitie kreditu pri poklese kreditu pod hodnotu 1,5 €
• Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie
• Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu

Dobíjanie
• Minimálna výška dobitia je 6 € pre všetky tri spôsoby (jednorazové dobitie, pravidelné mesačné dobíjanie, stály kredit)
• Zákazník, ktorý uhradil menej ako 3 faktúry môže dobíjať do 12 € mesačne
• Zákazník, ktorý uhradil viac ako 3 faktúry môže dobíjať až do výšky 50 € mesačne

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať