Image
5.5.2017 0 Comments

Xiaomi sa zatiaľ nechystá predávať telefóny v EÚ ani v USA

Xiaomi má na čínskom trhu dobré meno a v predajoch už dostihlo Apple a Samsung, navyše ponúka cenovo dostupné telefóny s výbornými parametrami, ktoré nezaostávajú ani dizajnom. Počas posledných šiestich rokov spoločnosť expandovala do viac ako 30 rôznych krajín, no pôsobí prevažne na ázijských trhoch a zdá sa, že to nejaký čas tak aj ostane (podľa trhových podielov z 4Q 2016 je druhým najväčším predajcom v Indii a tretie miesto mu patrí na Ukrajine, v Indonézii a Mjanmarsku).

Senior viceprezident Xiaomi Wang Xiang, ktorý nedávno nahradil vo funkcii šéfa Xiaomi Global Huga Barru, v rozhovore pre web Engadget povedal, že spoločnosť ešte nie je pripravená preniknúť na americký trh. Dôvodom je skutočnosť, že „elitné“ trhy v Severnej Amerike a Európe sú preplnené rôznymi značkami. Navyše predaje smartfónov sú tu úzko zviazané s operátormi. Hoci je pravda, že niektoré spoločnosti, ako napr. OnePlus, prenikli na americký trh priamymi predajmi spotrebiteľom, Wang by takýto krok zo strany Xiaomi pokladal za neuvážený, pretože by to bol len krátkodobý zisk a mohlo by to ohroziť vzťah firmy s americkými operátormi.

Hoci Wang celkom nevylúčil možnosť rozšírenia predaja na trhy USA a Európy, z jeho vyjadrení je jasné, že sa tak nestane v krátkom čase. Vlani sa predpokladalo, že spoločnosť by mohla začať predávať telefóny v USA v priebehu 1 či 2 rokov, terajšie vyhlásenia naznačujú, že to bude trvať zrejme dlhšie.

Zdroj: EngadgetAndroidauthority

 

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 6

Ktoré profesie budú najviac odolné zmenám na trhu práce?

31.12.2019 00:05

Automatizácia by v nasledujúcich rokoch mohla spôsobiť zrušenie miliónov pracovných miest. Ak ste v produktívnom veku, musíte sa týmto trendom zaoberať. V globálnej ekonomike totiž prebiehajú zmeny, k ...

Biznis

Business Intelligence z pohľadu developerky: Nové kompetenčné centrum v Košiciach

19.12.2019 00:12

V poslednej dobe sa business intelligence čoraz častejšie spája s konceptom ďalšej generácie reportingu (new generation reporting). Súhrn postupov, metód a analýz na prepájanie oblastí biznisu má pris ...

Biznis

Už aj firemný softvér chcú manažéri nakupovať cez e-shop

29.11.2019 00:10

Manažéri chcú nakupovať firemný softvér rovnako, ako si v súkromí objednávajú bežné potreby do domácnosti. Teda online. Príklon B2B segmentu k „e-shopom“ potvrdil nový prieskum od Futurum Research, do ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá