
Word bude inteligentnejší. Počas práce vám automaticky bude robiť zoznam nedokončených úloh
Microsoft na svojom oficiálnom blogu predstavil nové funkcie programu Word. Po novom vám tento textový editor automaticky vytvorí zoznamy to-do. Zoznam nedokončených úloh sa bude tvoriť na základe značiek, ktoré vložíte do dokumentu, napr.
A je tu aj ďalšia novinka. Ak pracujete vo Worde na zdieľanom dokumente, budete môcť pomocou symbolu @mention zapojiť do jeho tvorby ďalších spolupracovníkov. Označená osoba dostane upozorňujúci e-mail s priamym odkazom na príslušné miesto v texte. Potom bude môcť vložiť chýbajúce informácie do odpovedajúceho e-mailu a tie sa automaticky pridajú do súboru programu Word. O to, aby sa dostali na správne miesto, sa postará textový editor.
Betatestovanie nových funkcií sa začína v rámci Office for Mac Insiders. Neskôr by mali byť k dispozícii na všetkých podporovaných platformách.
Zobrazit Galériu