Virtuálne zrkadlo – Virtooal.com už má platiacich zákazníkov a zháňa investora

Technológie
0

Vít Endler (ex MALL.cz) po investícii do spoločnosti Virtooal.com, ktorá vyvíja a prevádzkuje virtuálne zrkadlo pre beauty a fashion e-commerciu, chce spoločnosť posunúť na ďalšiu úroveň.

Z virtuálneho zrkadla sa stane virtuálna skúšobná kabínka!
Spoločnosť Virtooal.com so zakladateľmi Ondrejom Baginom a Petrom Sóosom a s pomocou angel investora Víta Endlera mení virtuálne zrkadlo na komplexnú službu virtuálnej kabínky.

Technológia umožňujúca vizualizáciu produktu na fotke a cez web-kameru a ktorá doteraz ponúkala prezentáciu v oblasti kozmetiky, okuliarov a šperkov, bude rozšírená aj na fashion segment.

V tejto oblasti je celosvetovo pomerne nízka konkurencia, pričom sa predpokladá, že služba, ktorá bola doteraz dostupná iba pre prémiové značky, sa stane v blízkej budúcnosti štandardnou službou v e-commerce.

„Niekoľko mesiacov sme pracovali na technickom vylepšení produktu a na stratégii pre nasledujúce 3 roky. Aktuálne máme solídny základ a jasnú víziu, kam chceme Virtooal nasmerovať. Pod umbrelou globálneho plug-inu virtuálneho zrkadla, ktorý sa zameriava na e-shopy, máme vytvorené 4 segmenty: e-shopy predávajúce okuliare, šperky, kozmetiku a pripravujeme segment fashion.

Pre každý segment máme hotový produkt a v každom segmente máme reálne platiacich zákazníkov a to dnes už z celého sveta, od USA po Vietnam. Podarilo sa nám prekonať míľnik, ktorý sme si stanovili zrealizovať do jesene, a to je 50 zákazníkov, ktorí majú pravidelný subscription. Ide o e-shopy z rôznych častí sveta, väčšinou špecializované e-shopy.

Aktuálne finishujeme inštaláciu pre najväčší multisegmentový e-shop v ČR, ktorý je aj jedným z najväčších v európskom meradle,“  komentuje zmeny vo Virtooal.com Vít Endler.

„Pri každej inštalácii máme pozitívny feedback z pohľadu zvýšenia konverzie a zníženia vratiek tovaru, preto sme sa rozhodli zaviesť garanciu vrátenia peňazí, pokiaľ preukázateľne nezvýšime konverzný pomer.

Momentálne sa púšťame do vývoja štvrtého e-commerce segmentu, v ktorom vidíme najväčší potenciál rastu - fashion. Fashion kategória je jeden z najrýchlejšie rastúcich segmentov v kategórii e-commerce a naša technológia tu prinesie ešte výraznejšie úspory z pohľadu vratiek a lepšieho konverzného pomeru,“ hovorí Ondrej Bagin, zakladateľ Virtooal.com.

Pre masívne rozšírenie služby začína Virtooal.com hľadať ďalšieho investora.
„Na jeseň chceme získať nového investora, ktorý nám pomôže podporiť naše ďalšie obchodné aktivity a získanú investíciu použijeme na rozšírenie vývojových kapacít zameraných práve na fashion segment.

Naším cieľom je v ďalšom roku získať 300-350 nových zákazníkov a dosiahnuť obrat nad 10 miliónov CZK. V nasledujúcom roku plánujeme priviesť ďalších 500 zákazníkov, pričom najväčší prírastok očakávame práve z fashion segmentu a chceme atakovať hranicu príjmov 1 mil EUR,“ dodáva k plánom Virtooal.com Vít Endler.

Virtooal Ltd.

Všetky autorove články
Vít Endler virtualna kabinka

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať