SAMSUNG_102020 SAMSUNG_102020 SAMSUNG_102020 Advertisement

Viac ako milión zákazníkov uprednostnilo Kindle Fire pred iPadom

0
kindle_fire_41.jpg Podľa Amazonu sa počas vianočného obdobia podarilo predať viac ako 4 milióny tabletov Kindle Fire. Pri pohľade na toto číslo je zrejmé, že podaktorí zákazníci uprednostnili tablet od Amazonu pred iPadom.

Analytik Tavis McCourt odhaduje, že viac ako milión potenciálnych zákazníkov, ktorí zvažovali kúpu iPadu, sa nakoniec rozhodlo pre kúpu tabletu Kindle Fire. Pôvodne sa očakávalo, že sa počas Vianoc predá približne 16 miliónov iPadov, tieto odhady sa neskôr znížili na 13 miliónov. Nedá sa tvrdiť, že by toto zníženie bolo výrazné alebo prekvapujúce – podľa posledných dostupných informácií produkuje iPad v USA až 97 % celkového dátového prenosu na internete v rámci kategórie tabletov. Je teda zrejmé, že toto číslo musí začať skôr či neskôr klesať.

V neprospech iPadu hovorí aj absencia nového modelu zariadenia. Minuloročný iPad 2  je iba kozmetická úprava a výkonnejšia verzia jednotky a mnohí potenciálni záujemcovia už šetria na iPad 3. Na druhej strane výhodou Kindle Fire je aj cena 199 USD, najmä v porovnaní so 499 USD v prípade najlacnejšieho iPadu.  Aj napriek tomu, že Apple prišlo „vďaka“ Amazonu o potenciálny zisk 1 miliardu USD z predaja tabletov, nemožno tvrdiť, že by bola vianočná sezóna sklamaním – iPhonov sa totiž predalo takmer 30 miliónov.

Zdroj: mashable.com

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať