Image
15.11.2018 0 Comments

Ústredné kontaktné centrum za päť rokov pomohlo vyše 200-tisíc ľuďom

Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Za toto obdobie operátori vybavili viac ako 211-tisíc požiadaviek od občanov.

Historicky prvý hovor kontaktného centra sa uskutočnil 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty občanov traja operátori. Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše tristo požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov.

Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov - najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili.

Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol zatiaľ september 2017, kedy operátori riešili viac ako 10 000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6 600 požiadaviek. Operátor v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však nezriedka riešili aj takmer 100 telefonátov denne.

„Naše kontaktné centrum podľa môjho názoru funguje veľmi dobre. Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk,“ hovorí generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

Doteraz operátori vybavili presne 211 539 požiadaviek. Najsilnejším rokom bol práve rok 2017, kedy sa občania dotazovali viac ako 81-tisíckrát. „Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší, ako predchádzajúci,“ dopĺňa Sojka.

Občania môžu kontaktovať odborníkov telefonicky na čísle +421 2 35  803 083  od pondelka  až do piatka, v čase od 8.00 do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h či pomocou kontaktného formulára https://helpdesk.slovensko.sk/new-incident/.

Autor: NASES

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

4G sieť Telekomu je k dispozícii už aj pre predplatené karty Juro

19.09.2019 22:03

Predplatená karta Juro dostala očakávanú kľúčovú novinku. Odteraz už budú môcť zákazníci využívať dáta aj v 4G sieti. Novým zákazníkom, ktorí si kupujú predplatenú kartu Juro po 15.9.2019, bude aktiv ...

Tlačové správy

Atos vstúpil do globálneho združenia Identity Defined Security Alliance, aby posilnil bezpečnostné stratégie zamerané na správu

19.09.2019 14:30

Atos, globálny líder v digitálnej transformácii, oznámil svoj vstup do Identity Defined Security Alliance. Aliancia organizáciám pomáha využiť existujúce investície do kybernetickej bezpečnosti, tak a ...

Tlačové správy

Správa KuppingerCole Analysts Executive View: ESET je top vo výkone

19.09.2019 13:09

BRATISLAVA – ESET, globálny líder v kybernetickej bezpečnosti, bol v správe KuppingerCole ESET Executive View opísaný ako „top performer“. Správa analyzuje riešenie pre firemnú bezpečnosť ESET Endpoin ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

AMCHAM 2019

Najnovšie videá

elearn

IT GALA stvorec 2019