Image
15.11.2018 0 Comments

Ústredné kontaktné centrum za päť rokov pomohlo vyše 200-tisíc ľuďom

Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Za toto obdobie operátori vybavili viac ako 211-tisíc požiadaviek od občanov.

Historicky prvý hovor kontaktného centra sa uskutočnil 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty občanov traja operátori. Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše tristo požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov.

Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov - najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili.

Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol zatiaľ september 2017, kedy operátori riešili viac ako 10 000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6 600 požiadaviek. Operátor v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však nezriedka riešili aj takmer 100 telefonátov denne.

„Naše kontaktné centrum podľa môjho názoru funguje veľmi dobre. Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk,“ hovorí generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

Doteraz operátori vybavili presne 211 539 požiadaviek. Najsilnejším rokom bol práve rok 2017, kedy sa občania dotazovali viac ako 81-tisíckrát. „Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší, ako predchádzajúci,“ dopĺňa Sojka.

Občania môžu kontaktovať odborníkov telefonicky na čísle +421 2 35  803 083  od pondelka  až do piatka, v čase od 8.00 do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h či pomocou kontaktného formulára https://helpdesk.slovensko.sk/new-incident/.

Autor: NASES

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

ÚVO hľadá dodávateľa elektromobilu, pred spustením súťaže si takéto autá otestuje

20.05.2019 17:35

Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len „úrad“ ) chystá súťaž na elektromobil. Skôr ako ju vyhlási,  otestuje plánované kritériá súťaže na tzv. prípravných trhových konzultáciách (ďalej len „PTK“). „ ...

Tlačové správy

Spustená registrácia na odbornú konferenciu iDEME 2019

20.05.2019 17:24

V utorok 25. júna 2019 sa v hoteli Bôrik v Bratislave uskutoční odborná konferencia o informatizácii verejnej správy iDEME 2019 (Informatizácia až po dediny a mestá), ktorú tradične organizuje občians ...

Tlačové správy

Atos v spolupráci so startupom Greenspector ukázal, koľko energie spotrebuje 30 najpopulárnejších mobilných aplikácií

20.05.2019 11:24

Atos, globálny líder v digitálnej transformácii, zoradil tridsiatku najpopulárnejších mobilných aplikácií sveta podľa spotreby energie. Štúdia vznikla v spolupráci so startupom Greenspector. Mobilné a ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITAPA 2019

Najnovšie videá

RECFRUIT 2019


PC forum button