Image
15.11.2018 0 Comments

Ústredné kontaktné centrum za päť rokov pomohlo vyše 200-tisíc ľuďom

Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Za toto obdobie operátori vybavili viac ako 211-tisíc požiadaviek od občanov.

Historicky prvý hovor kontaktného centra sa uskutočnil 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty občanov traja operátori. Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše tristo požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov.

Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov - najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili.

Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol zatiaľ september 2017, kedy operátori riešili viac ako 10 000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6 600 požiadaviek. Operátor v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však nezriedka riešili aj takmer 100 telefonátov denne.

„Naše kontaktné centrum podľa môjho názoru funguje veľmi dobre. Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk,“ hovorí generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

Doteraz operátori vybavili presne 211 539 požiadaviek. Najsilnejším rokom bol práve rok 2017, kedy sa občania dotazovali viac ako 81-tisíckrát. „Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší, ako predchádzajúci,“ dopĺňa Sojka.

Občania môžu kontaktovať odborníkov telefonicky na čísle +421 2 35  803 083  od pondelka  až do piatka, v čase od 8.00 do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h či pomocou kontaktného formulára https://helpdesk.slovensko.sk/new-incident/.

Autor: NASES

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Štúdia zameraná na hodnotenie dodávateľov bezpečnostných riešení a služieb pre tlač označila HP za lídra trhu

14.02.2020 10:10

  Spoločnosť HP Inc. bola v hodnotení MarketScape ("Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 Vendor Assessment") renomovanej spoločnosti IDC označená za lídra trhu v oblasti bezpe ...

Tlačové správy

Sú počítačové hry budúcnosťou mladých ľudí?

14.02.2020 09:09

Gaming ako voľnočasová aktivita je výsledkom vývoja spoločnosti a technológií. Podobne ako šach, aj počítačové hry vedia rozvíjať schopnosti človeka. Popularita hrania počítačových hier rastie, v po ...

Tlačové správy

Orangeu sa v roku 2019 podaril obrat v strategických oblastiach: zaznamenal nárast v oblasti fixných aj konvergentných služieb

14.02.2020 09:00

K 31. decembru 2019 evidoval Orange 200 tisíc zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE, čo predstavuje 7-percentný medziročný nárast. Rástol aj počet zákazníkov ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Hackkosice_2020

Najnovšie videá