Image
26.8.2019 0 Comments

Umelá inteligencia píše lepšie reklamné slogany ako copywriteri

V duchu blížiacej sa robotizácie povolaní, JPMorgan Chase podpísal päťročnú dohodu so softvérovým startupom, ktorý využíva umelú inteligenciu na písanie marketingových textov. V pilotných testoch JPMorgan Chase zistil, že nástroj strojového učenia spoločnosti Persado vytvoril lepší reklamný námet, než sa to podarilo ich zamestnancom.

Odvodili to na základe vyššej miery kliknutí - v niektorých prípadoch predstavovala viac ako dvojnásobok – čo sa týka digitálnych reklám. V jednom takomto „dueli“ reklama napísaná človekom hovorila: „Získajte prístup k hotovosti z vlastného imania v pohodlí domova.“ Úspešnejšia verzia spoločnosti Persado znela: „Je to tak - k peniazom z vlastného imania sa môžete dostať priamo z vašej domácnosti.“

„Technológia spoločnosti Persado je neuveriteľne sľubná,“ uviedla vo vyhlásení Kristin Lemkau, marketingová riaditeľka spoločnosti JPMorgan Chase. „UI prepísala texty a titulky, ktoré by obchodník s využitím subjektívneho úsudku a skúseností, pravdepodobne nevymyslel. A ono to zafungovalo.“

„Stroj na spracovanie správ“ spoločnosti Persado vytvára texty z databázy s viac ako miliónom slov označených a vyhodnocujúcich emocionálnu príťažlivosť. JPMorgan Chase začal túto technológiu testovať pred tromi rokmi a Lemkau hovorí, že „spoločnosť teraz dúfa, že ju bude využívať nielen na reklamu, ale aj na internú komunikáciu a na výzvy pre zákaznícke služby.“

Zdroj: qz.com.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie 1

Notebooky budú podstatne výkonnejšie. Intel do nich zabuduje umelú inteligenciu

19.11.2019 00:15

Umelú inteligenciu používate takmer určite, hoci si to ani neuvedomujete. Hardvér s umelou inteligenciou v smartfóne umožňuje napr rozpoznávanie hlasu či zameriavanie jeho fotoaparátu na tváre vašich ...

Technológie

Spleeter dokáže pomocu UI oddeliť vokály v akejkoľvek pesničke

08.11.2019 00:05

Rozdeliť pieseň na samostatné vokály a nástroje bol pre producentov či DJov vždy veľký problém. Existuje síce veľa spôsobov, ako to urobiť, ale tento proces môže byť časovo náročný a výsledky sú často ...

Technológie 3

Firmy začínajú pri nábore pracovníkov skenovať tváre uchádzačov a vyhodnocovať ich pomocou UI

04.11.2019 00:10

Spoločnosť HireVue s úspechom predáva nástroj, ktorý využíva technológiu rozpoznávania tváre a umelú inteligenciu na preosievanie uchádzačov o zamestnanie a odporúčanie, koho z nich zamestnať. Produk ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ACER_122019

Najnovšie videá