Image
29.11.2019 0 Comments

Uber zverejnil nové pravidlá pre vodičov i cestujúcich

Uber v týchto dňoch aktualizoval zásady správania používateľov aplikácie, ktoré by mali dodržiavať všetky zúčastnené strany - či už ide o vodičov, cestujúcich, objednávateľov jedla či kuriérov Uber Eats. Chce tak prispieť k tomu, aby sa všetci počas používania Uberu cítili bezpečne, boli rešpektovaní a mali čo najpozitívnejší zážitok.

Prioritou Uberu je sprostredkovať bezpečnú skúsenosť pre všetkých používateľov aplikácie a podporovať vzájomný rešpekt a úctu v rámci celej komunity tak, aby každá skúsenosť s Uberom bola pozitívna pre obe strany. 

Hodnotenie, ku ktorému aplikácia obe strany po ukončení jazdy vyzýva, je pre Uber dôležité, pretože signalizuje, či bola jazda príjemná a či sa k sebe všetci správali s rešpektom a na takej úrovni, aká sa v komunite používateľov očakáva. 

Cestujúci hodnotia vodičov a to na základe rôznych faktorov - napríklad či im bola poskytnutá potrebná pomoc a či sa cítili komfortne. Hodnotenie je však vždy vzájomné. Rovnako aj vodiči po každej jazde hodnotia cestujúcich. Na ich hodnotenie má vplyv napríklad to, ako sa k vodičovi a jeho vozidlu správali, či ho nenútili, aby porušil rýchlostné obmedzenia a či k nemu cestujúci neboli hrubí a nepríjemní. Cestujúci, ktorí sa nevedia správať totiž nie sú v komunite Uberu vítaní.

“V Uberi robíme správnu vec - naša nová politika je o spravodlivosti a je zlou správou pre zlé správanie, no dobrou správou pre našu komunitu. Každý si môže užiť päťhviezdičkovú jazdu, pokiaľ bude rešpektovať vzájomné rozdiely a bude sa k svojim spoločníkom na cestách správať tak, ako by si prial, aby sa oni správali k nemu,” znie stanovisko spoločnosti.  

Pre vodičov Uberu sú práve rešpekt a úcta najdôležitejšie a hoci drvivá väčšina interakcií s cestujúcimi je bezproblémová, vždy sa nájde pár jednotlivcov, ktorí vodičovi dokážu pokaziť deň. Preto Uber v súvislosti so spustením nových pravidiel zavádza nový systém hodnotenia kvality vodiča. Ten do praxe zavádza štandardy správania, ktoré Uber očakáva od všetkých, ktorí aplikáciu využívajú - cestujúcich i vodičov.

Keď Uber zaznamená, že niektorí cestujúci neustále získavajú zlé hodnotenie a slabú spätnú väzbu, upozorní ich a poskytne im odporúčania, ako to môžu zmeniť. Ak bude negatívna spätná väzba pretrvávať aj napriek upozorneniam, ďalším krokom bude dočasné pozastavenie účtu na jeden týždeň. Pokiaľ stále nedôjde k zlepšeniu, môže cestujúci čeliť úplnej deaktivácii. Pri vodičoch už tento systém edukácie prebieha.

Autor: Uber

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

CZ: BenQ predstaví komplexné zobrazovacie riešenie na veľtrhu ISE 2020

23.01.2020 10:23

Společnost BenQ, mezinárodně uznávaný výrobce moderních digitálních zařízení, upozorňuje na odhalení nových produktů určených do vzdělávacího, profesionálního audio a video a maloobchodního segmentu v ...

Tlačové správy

Mentolové cigarety v roku 2020 končia

23.01.2020 10:15

Fajčiarov tento rok čaká výrazná zmena. V máji sa oficiálne končí predaj mentolových cigariet. Dňa 20. mája 2020 nadobudne účinnosť úplný zákaz mentolových cigariet a cigariet s mentolovými kapsulam ...

Tlačové správy

CZ: Sennheiser predstavil slúchadlá HD 450BT a HD 350BT s prívetivou cenou

23.01.2020 09:58

Společnost Sennheiser dnes informovala o nejnovějších přírůstcích v portfoliu bezdrátových sluchátek střední třídy. Novinky jménem Sennheiser HD 350BT a Sennheiser HD 450BT nabídnou perfektní zvuk za ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá