Image
25.8.2014 0 Comments

Tvorca vyskakovacích reklamných okien sa ospravedlnil za svoj vynález

Ethan_Zuckerman.jpg Jeden zo zakladateľov dot.com éry Ethan Zuckerman sa ospravedlnil za pop-up reklamu. V polovici 90. rokov bol zamestnancom Tripod.com, webovej stránky, ktorá bola priekopníkom v snahe vytvoriť on-line komunity. Keďže spoločnosť hľadala životaschopný model na zvýšenie príjmov, Zuckerman prišiel s týmto veľmi dôležitým, ale zároveň veľmi nepríjemným spôsobom na získanie peňazí z reklamy.

Model analyzoval používateľov domovskej stránky spoločnosti s úmyslom ponúknuť im cielenú reklamu. Napokon tak vznikol jeden z najviac nenávidených reklamných nástrojov.

„Napísal som kód na spustenie okna a zobrazovanie reklamy v ňom. Je mi to ľúto. Naše úmysly boli dobré," vyjadril sal Zuckerman pre The Atlantic.

Teraz, po 20 rokoch, sa Zuckerman domnieva, že obchodný model on-line podnikania založený na reklame robí viac škody ako úžitku.

Zdroj: dailymail.co.uk


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Wi-Fi 6 sotva prišlo a už je na ceste Wi-Fi 7

09.09.2019 19:10

Wi-Fi 6 práve prichádza do telefónov, notebookov a sieťových zariadení, no inžinieri už upriamujú svoju pozornosť na nasledujúcu verziu Wi-Fi 7. Pri rýchlostiach až 30 gigabitov za sekundu nová gener ...

Internet

Synology Drive - riešenie tímovej spolupráce pre startupy, malé firmy, pobočky, alebo freelancerov

27.08.2019 00:10

Špecialny projekt Bez IT podpory sa v súčasnosti nezaobíde prakticky žiadny biznis a už aj malé firmy si uvedomujú výhody cloudových riešení na ukladanie údajov a tímovú spoluprácu. Pokiaľ sa jedná ...

Internet

Ubráňte sa hackerom aj vďaka tejto konferencii

28.08.2019 00:00

Po úspešne vypredanom 1. ročníku sa spoločnosť GOPAS SR pustila do príprav konferencie HackerFest Slovakia 2019, ktorá sa považuje za najväčšiu IT Security a Hacking udalosť na Slovensku. Konferencia ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ACER_092019

Najnovšie videá

elearn