Image
25.8.2014 0 Comments

Tvorca vyskakovacích reklamných okien sa ospravedlnil za svoj vynález

Ethan_Zuckerman.jpg Jeden zo zakladateľov dot.com éry Ethan Zuckerman sa ospravedlnil za pop-up reklamu. V polovici 90. rokov bol zamestnancom Tripod.com, webovej stránky, ktorá bola priekopníkom v snahe vytvoriť on-line komunity. Keďže spoločnosť hľadala životaschopný model na zvýšenie príjmov, Zuckerman prišiel s týmto veľmi dôležitým, ale zároveň veľmi nepríjemným spôsobom na získanie peňazí z reklamy.

Model analyzoval používateľov domovskej stránky spoločnosti s úmyslom ponúknuť im cielenú reklamu. Napokon tak vznikol jeden z najviac nenávidených reklamných nástrojov.

„Napísal som kód na spustenie okna a zobrazovanie reklamy v ňom. Je mi to ľúto. Naše úmysly boli dobré," vyjadril sal Zuckerman pre The Atlantic.

Teraz, po 20 rokoch, sa Zuckerman domnieva, že obchodný model on-line podnikania založený na reklame robí viac škody ako úžitku.

Zdroj: dailymail.co.uk


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Vzostup umelých influencerov. Na sociálnych sieťach sa množia syntetické postavy

19.11.2019 00:20

Zdá sa, že celebrity budúcnosti budú navrhnuté algoritmom od nuly. Rovnako ako Lil Miquela, umelá Beyoncé, ktorá má na Instagrame 1,6 milióna nasledovateľov. Robí modelku pre značky Prada a Calvin Kle ...

Internet

Basecamp má už aj bezplatnú verziu pre osobné projekty

18.11.2019 00:20

Spoločnosť Basecamp uviedla na trh novú bezplatnú verziu svojho softvéru na riadenie projektov, nazvanú Basecamp Personal. Basecamp bol pôvodne navrhnutý pre malé podniky a ponúka praktické funkcie, a ...

Internet

Facebook Pay umožní zaplatiť už aj cez WhatsApp, Instagram a samozrejme Facebook

15.11.2019 00:10

Facebook uviedol na trh nový platobný systém s názvom Facebook Pay, ktorý bude k dispozícii  pre Facebook, Messenger, Instagram a WhatsApp a má uľahčiť platby v obľúbených sociálnych sieťach a aplikác ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ACER_122019

Najnovšie videá