Image
3.5.2018 0 Comments

Témy a trendy v eCommerce: Sajfa, Slevomat, mikroinfluenceri a social shopping

Na konferencii eCommerce Conference 2018 na Slnečných jazerách v Senci vystúpilo veľa zaujímavých rečníkov a v auditóriu nechýbal nik významný, kto podniká v oblasti eShopov.

Podujatie poskytlo aj vynikajúce zázemie pre networking. Druhý deň konferencie sa konali prakticky zamerané workshopy. Najväčší záujem bol o prednášku "Ako vybudovať brand cez sociálne siete," nielen kvôli téme, ale hlavným lákadlom bol prednášajúci Matej Sajfa Cifra, známy moderátor a vloger.

Sajfa vysvetľuje tajomstvo svojho úspechu

Treba sa odlíšiť od iných

Rovnaký záujem vyvolala prednáška "Ako urobiť úspešný e-commerce projekt." Prednášal známy český entrepreneur Tomáš Čupr. Česi ho poznajú ako zakladateľa známych projektov Slevomat.cz a DameJidlo.cz. V súčasnosti pôsobí ako investor a CEO v Rohlik.cz, investor v Twisto.cz, a ako partner v ENERNe.

Vyplatí sa produkovať obsah

Nás zaujala prednáška riaditeľa logistiky spoločnosti Alza, Jana Kličku, na tému "Predajňa budúcnosti a spôsob ako si udržať spokojného zákazníka." Predajňa budúcniosti je zatiaľ len v Prahe, slovenského zákazníka zaujme aj služba Expres, pri ktorej si zákazník môže vybrať hodinu doručenia zásielky, aby bol na svojej adrese prítomný.

Podelíme sa s vami o niekoľko najzaujímavejších postrehov z prednášok. Viacerí prednášatelia sa zhodli na názore, že viac takzvaných mikroinfluencerov s počtom sledovateľov rádovo v desaťtisíckach  dokáže vygenerovať väčší dosah, než jeden makroinfluencer, ktorý má stovky tisíc sledovateľov, pretože mikroinfluencer dokáže osloviť svojich sledovateľov oveľa účinnejšie. Navyše masoví influenceri sú pomerne promiskuitní, takže sa nedajú priradiť ku konkrétnej značke.

Kľúčový je interaktívny obsah – značky musia používateľom umožniť interaktívnu komunikáciu a návštevník stránky značky na sociálnej sieti by mal mať pocit, že na niečom aktívne participuje a že na jeho názore záleží.

Do popredia vystupuje trend nazývaný social shopping. Firmy sa snažia, aby sa dalo nakupovať v prostredí socialnych sietí a nemuseli zo sociálnej siete odchádzať do e-shopu.

Po kliknití na prezentovanú položku sa dostanú na „landing page“, kde sú podrobnosti o produkte a priamy link do e-shopu, kde je možné konkrétny produkt kúpiť. Dôležitý pri sociálnej komunikácii je používateľmi generovaný obsah a seriálovosť, pretože komplexnejšia téma sa nedá komunikovať pomocou jedného príspevku.

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Lifestyle 1

Technológia Separated Sound Zone ponúka každému sedadlu v aute vlastné audio

14.08.2018 00:25

Vďaka technike podobnej, ako sa používa v slúchadlách na potlačenie okolitého hluku, umožňuje technológia Separated Sound Zone spoločnosti Hyundai-Kia Motors štyrom osobám v aute mať vlastný zvukový s ...

Lifestyle

Nová štúdia potvrdila, že modré svetlo z displejov telefónov a tabletov napomáha vzniku slepoty

14.08.2018 00:15

Dlhodobé vystavenie modrému svetlu zo smartfónov, notebookov a ďalších digitálnych zariadení spúšťa tvorbu toxických molekúl v sietnici, ktoré môžu spôsobiť degeneráciu makuly. Zistili to výskumníci z ...

Lifestyle

Kto sa vydrží najdlhšie tváriť vážne? Facebook prináša do Messengera hry s rozšírenou realitou

13.08.2018 00:05

Najnovšia funkcia Facebook Messengera umožňuje používateľom hrať po bežných typoch hier aj hry s rozšírenou realitou, a to až so šiestimi priateľmi. V týchto dňoch boli vydané dve hry: Don’t Smile, kd ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá



PC forum button