Telekom rozšíril zákaznícky portál o nové funkcie

Tlačové správy
0

Telekom vylepšil zákaznícky portál Môj Telekom a rozšíril ho o funkcie, ktoré môžu zákazníci využívať pri online administrácii svojich produktov a služieb.

Môj Telekom od dnešného dňa ponúka niekoľko noviniek. Má modernejší dizajn, ktorý je navyše responzívny - prispôsobí sa typu zariadenia a veľkosti displeja tak, aby bolo jeho používanie čo najpohodlnejšie.

Po novom si tiež každý používateľ môže úvodnú obrazovku nastaviť podľa vlastných preferencií - zvoliť si, čo chce po prihlásení vidieť, upraviť rozloženie prvkov a tiež nahrať si svoje vlastné pozadie.

Zákazníci si na portáli môžu administrovať mobilné a fixné služby, kontrolovať spotrebu, prezerať alebo uhradiť faktúry a tiež meniť doplnkové služby mobilnej a fixnej siete. Možné je tiež zadať akúkoľvek otázku či požiadavku týkajúcu sa mobilných alebo fixných služieb.

V prípade, že zákazník vopred písomne vyjadril svoj súhlas, môže na portáli Môj Telekom delegovať administráciu služieb aj na iných používateľov, napríklad svojich rodinných príslušníkov a podobne. Rovnako na základe takéhoto súhlasu môže využívať elektronický podpis zmluvných dokumentov. Na diaľku a odkiaľkoľvek si tak bez potreby osobne navštíviť predajňu môže aktivovať nové služby alebo vykonávať iné zmeny, na ktoré je potrebný písomný súhlas.

TS Telekom

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať