Telekom: Nová Magenta 1 ponúka lacnejšie paušály, neobmedzené volania i správy v skupine

Telekomunikácie
0

Telekom predstavil nový koncept skladania služieb v Magente 1. Od utorka 28.6. ho ponúkne väčšiemu množstvu zákazníkov a prináša viaceré obohatenia. V novej verzii Magenta 1 sa zákazníci združujú do skupín a vďaka tomu získajú viaceré výhody. Hlavným mottom je čím viac služieb, tým viac výhod, čo sa prejavuje na opakovane zníženej cene paušálu či spoločných benefitoch pre celú skupinu ako sú neobmedzené volania, SMS i MMS.

Novú Magenta 1 môže tvoriť' najviac 5 mobilných (Happy, Bez záväzkov, Easy) a 3 pevné služby (1x hlasový program, 1x internet, 1x TV). Výhody sa zvyšujú počtom programov od úrovne M. Čím viac služieb M a vyšších, tým lepšia cena bude na paušály Happy. Najlepšiu cenu možno získať' pri kombinácii 3 mobilných a 2 fixných služieb. Služby s úrovňou nižšou ako M získavajú zvýhodnenú cenu, ale ostatným v skupine cenu neznižujú.

Celá skupina získava neobmedzené volania, SMS a MMS správy. Ak je v nej aj zákazník s fixnými službami, majú navyše služby MagentaCloud i Pôjde.to. Pre IČO zákazníkov je pripravený aj Microsoft Office 365 a 1TB miesta v cloude.

Ako možno vstúpiť do Magenta 1 skupiny? Zákazníci majú viaceré možnosti vstupu do skupiny. Doterajší postup bude zachovaný: ak má zákazník pevné služby, môže si k nim postupne pridávať' mobilné a získavať zvýhodnené ceny na paušál či spoločné benefity. Výhodou je aj možnosť kombinovať' služby IČO i rezidenčných zákazníkov.

Novinkou je spájanie iba mobilných služieb do Magenta 1. Už dvaja zákazníci s paušálmi Happy M tvoria skupinu a získajú zvýhodnené mesačné poplatky ako aj neobmedzené volania, SMS a MMS v skupine. Do skupiny sa môžu zapojiť aj ďalší pričom vstúpiť' sa dá aj počas viazanosti služieb

Silná skupina máže vzniknút' aj vstupom fixných služieb do existujúcej skupiny mobilných paušálov vtedy zákazníci získajú aj ďalšie benefity ako Pôjde.to, Pomocník light a MagentaCloud.

Zákazníci si tiež budú môcť manažovať skupiny Magenta 1 na webe Telekomu. Jeden zo zákazníkov funguje v roli správcu a postupne pridáva ďalšie služby či paušály do skupiny. Pozvánka príde zákazníkovi cez SMS správu a e-mail — ak oslovený zákazník súhlasí so zaradením, bude vložený do skupiny a využívať' jej benefity. Na webe správca vidí, koľko skupina ušetrí, ich benefity či všetkých členov a ich pevné i mobilné služby. Časom pribudne možnosť interaktívne vyberať rôzne paušály a prepočítavať si jednotlivé či celkovú zľavu.

Zobrazit Galériu
Telekom Magenta

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať