Stupídna reklama: Diaľkovo ovládaný dron v podobe čajky vypúšťa na deti opaľovací krém ako exkrementy

Technológie
0

Ako „najhoršia reklama vôbec“ bola označená kampaň nemeckej reklamnej agentúry propagujúca opaľovací krém Nivea. Vidieť v nej diaľkovo riadený dron v podobe čajky, ktorý „loví“ na pláži deti ohrozené spálením pokožky a vylučuje na ne opaľovací krém, ktorý má pre ne zabezpečiť ochranu pred slnečným žiarením. No odborná i laická verejnosť kritizuje túto reklamu ako „stupídnu“ a „hysterickú“ .

Videoklip ukazuje rodičov, ktorí sa pokúšajú natrieť svoje neposedné deti opaľovacím krémom, no tie utekajú preč od nich hrať sa na pláži. Tím inžinierov schovaný v kroví ich sleduje a v snahe poskytnúť deťom ochranu pred slnečným žiarením zostrojí dron-čajku. Ten potom vylučuje opaľovací krém na rozosmiate deti ako exkrementy. Video s čajkou bolo zaradené do súťaže na reklamnom festivale Cannes Lions, no členovia poroty sa o ňom vyjadrili, že je to jedna z najhlúpejších reklám, akú vôbec videli.

Reklamu s názvom Care from the Air (Starostlivosť zo vzduchu) napokon odmietla aj Nivea.

Redakcia

Všetky autorove články
dron Nivea

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať