Image
28.9.2018 1 Comments

S virtuálnym zrkadlom získava online nakupovanie poslednú výhodu kamenných obchodov

Nakupovanie je veľmi obľúbeným, ale aj časovo náročným koníčkom mnohých ľudí. Z dôvodu zachovania pohodlia a časovej úspory sa tak nákupy vo veľkom presúvajú do online prostredia. To však dlhú dobu neponúklo žiadne špeciálne výhody, najmä v oblasti kozmetiky, šperkov či oblečenia, a to možnosť si produkt vyskúšať. Virtooal.com preto prišiel na trh so službou, ktorá ponúka e-shopom inštaláciu pluginu tzv. Magic mirror, vďaka ktorému si zákazníci môžu produkty vyskúšať s vlastnou fotografiou.

Virtooal.com vznikol už v roku 2008 ako vedľajší projekt u e-shopu s vlasovými príčeskami, parochňami a farebnými šošovkami Happyhair.cz. Dôvodom bola potreba zákazníkom lepšie predstaviť ponúkané produkty.

Aktuálne má Virtooal.com zhruba cez 50 klientov, ktorí sú rozmiestnení na 5 svetových kontinentoch vrátane Afriky. Cieľom je do konca roka navýšiť počet na 80 klientov a v ďalšom roku toto číslo zdesaťnásobiť, teda sa na konci roka 2019 dostať na počet 800 klientov. Tou dobou by tiež projekt mal byť podľa plánu v čiernych číslach.

Klienti sú rôzni, ale jedná sa najmä o online predajne okuliarov, kozmetiky a šperkov v menších a stredných e-shopoch, čo je ale samozrejme určené vždy podľa veľkosti daného trhu. Stredný e-shop zo Slovenskej republiky je totiž niečo úplne iné ako stredný e-shop z USA. Príkladom môže byť napríklad e-shop s okuliarmi Zeelool.com, kde za prvý mesiac fungovania pluginu virtuálne zrkadlo využilo 400 000 užívateľov. Interakcia s pluginom sa tak stáva novou metrikou, podľa ktorej sa potom ďalšie funkčnosti pluginu môžu ďalej zlepšovať tak, aby prinášali klientovi čo najväčší úžitok.

Vo virtuálnych zrkadlách je budúcnosť
Celý trh e-commerce sa vyvíja čoraz rýchlejšie a o podobných službách sa začína viac hovoriť vďaka technologickým možnostiam. Zámerom je, aby bol Virtooal.com do budúcna čo najjednoduchšie nasaditeľný v akomkoľvek e-shope. Inštalácia by mala prebiehať bez nutnosti znalosti kódu behom polovice dňa.

"Zhruba pred 5-6 rokmi tu bol málokto, kto by poznal chatboty a dnes ich využíva takmer každý väčší e-shop. Veríme, že podobný potenciál má aj virtuálne zrkadlo, a tak sa čoskoro stane štandardom, bežnou súčasťou každého e-shopu," opisuje Vít Endler, investor a spolumajiteľ Virtooal.com.

Samotným zákazníkom prináša virtuálne zrkadlo veľa nových možností. Môžu si vyskúšať produkty z pohodlia domova a ľubovoľne ich kombinovať. V súčasnosti ide najmä o okuliare, kozmetiku, šošovky a šperky, do budúcnosti bude možné si vďaka pluginu vyskúšať aj módu. E-shopy si tak tvoria lepšie vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšujú obrat a v neposlednom rade si znižujú množstvo vráteného tovaru.

Zobrazit Galériu
Autor: Kašpar PR

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

1 Comments

  1. bezpecnost reakcia na: S virtuálnym zrkadlom získava online nakupovanie poslednú výhodu kamenných obchodov
    28.9.2018 08:09
    bude bezpecne poskytnut "niktonevieako" zabezpecenym eshopom svoju fotku tvare v dobe ked sa stale viac zacina vyuzivat tvarova biometria??
    Reagovať

Vyhľadávanie

Najnovšie videá

SlovakiaTech 2019