Samsung_01A2021 Samsung_01A2021 Samsung_01A2021 Advertisement

S&T Slovakia potvrdzuje svoju pozíciu na trhu IT služieb

0
Spoločnosť S&T Slovakia s.r.o. dosiahla k 30. júnu 2012 tržby vo výške 13,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2011 nárast o 80%. Reštrukturalizácia, finančné posilnenie, ako aj vstup nových investorov do materskej spoločnosti tak mali pozitívny vplyv na celkovú stabilizáciu.

V prvom polroku 2012 S&T Slovakia dosiahla tržby 13,6 mil. Eur, čo predstavuje nárast o vyše 6 mil. Eur v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2011. Výrazne lepšie výsledky boli dosiahnuté aj vďaka dôraznejšiemu zameraniu na oblasti, kde má S&T Slovakia tradične silné kompetencie a zvýšenému podielu služieb na celkových tržbách.

„Dosiahnutý výsledok ma teší najmä z pohľadu štruktúry - nárast sme zaznamenali primárne v oblasti vlastných služieb a tržieb plynúcich z dlhodobých kontraktov. Tieto údaje hovoria o dôvere a lojalite našich zákazníkov, čo nás nesmierne teší a motivuje nás aj naďalej zlepšovať naše služby," hovorí Peter Dovhun, Country Manager S&T Slovakia.

Rozsiahle zmeny z minulého roka, ktoré boli v celej skupine S&T ovplyvnené vstupom nových investorov, následnou reštrukturalizáciou spoločnosti a najmä finančným posilnením, sa premietli do súčasného pozitívneho výsledku.

„Prijaté manažérske rozhodnutia aj na úrovni materskej spoločnosti, a najmä na Slovensku priniesli stabilizáciu spoločnosti a potvrdenie našej pozície na kľúčových trhoch," dodáva Peter Dovhun.

Spoločnosť S&T Slovakia bola v prvom polroku úspešná aj v plnení cieľov diverzifikácie portfólia. Podarilo sa jej získať nových zákazníkov v sektore finančných služieb, aj prinášať nové technologické riešenia.

Napríklad v oblasti CRM nástrojov pre riadenie vzťahov a starostlivosti o zákazníkov a portálových riešení, získala S&T Slovakia v máji 2012 ocenenie za najlepšie zákaznícke Cloud Computing riešenie na platforme Microsoft Dynamics. Riešenie CRM v Cloude, realizované pre spoločnosť Sodexo Slovensko, účinne podporuje predajné úsilie obchodného tímu a prináša tak nielen zvýšenie príjmov, ale aj lepšiu obslužnosť zákazníkov spoločnosti Sodexo.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať