Image
23.8.2018 0 Comments

Rozhovor: Samuel Drnda, INSTABOOST / Ako sa zviditeľniť na Instagrame

Samuel má iba 20 rokov, no jeho profesijný život naznačuje, že ambície mu rozhodne nechýbajú. Vytvoril umelú inteligenciu pre Instagram a neustále chce dosahovať viac. Viac si prečítajte v aktuálnom rozhovore.

Ahoj Samuel, môžeš sa nám v krátkosti predstaviť? Kto si, čo robíš a za čím všetkým stojíš? 
Zdravím, volám sa Samuel Drnda, mám 20 rokov a som zo Žiliny. Momentálne žijem v Bratislave. Pred rokom som začal podnikať v IT oblasti a spolu s mojimi spoločníkmi vyvíjame umelú inteligenciu pre Instagram. Je to niečo, čo neustále napreduje a preto túto prácu považujeme za veľkú výzvu.

Zdroj: Instagram
 

Hoci je už z názvu zrejmé zameranie vašej služby, môžeš trochu viac priblížiť čitateľom podstatu INSTABOOSTU?
INSTABOOST funguje na báze automatickej interakcie na sociálnej sieti Instagram a tým vzbudzuje väčší záujem u ostatných používateľov. Klient si sám určí, čo má zaujímať jeho potencionálnych sledovateľov.

Akým spôsobom využíva INSTABOOST prvky umelej inteligencie?
Naša umelá inteligencia dokáže presne zacieliť určité skupiny fanúšikov podľa dopredu zvolených kritérií, ktoré si určí náš klient a následne s nimi vykonáva interakciu. Interakcia prebieha viacerými spôsobmi, ako napríklad sledovanie užívateľov, lajkovanie ich fotiek a pozeranie instastories.

Čo môžu vaši klienti očakávať a aký úžitok im to v konečnom dôsledku prinesie?
Po objednaní vybraného balíčka začneme analyzovať účet klienta a následne spúšťame propagáciu. Počas propagácie zvyšujeme klientom dosah Instagramového účtu a prinášame reálnych fanúšikov podľa presného zacielenia. Nárast fanúšikov je individuálny, ale zvyčajne je to v rozmedzí od 600 - 2500 fanúšikov za jeden mesiac. Takisto zvyšujeme počet objednávok prostredníctvom automatizovaných správ novým fanúšikom. Komunikujeme s každým novým fanúšikom a takýmto spôsobom zvyšujeme konverzie pomocou zľavových kódov.

Pre koho je INSTABOOST určený?
Aplikácia INSTABOOST je určená rovnako pre firmy, ako aj pre jednotlivcov. Klienti majú záujem o zvýšenie dopytu po ich službách alebo produktoch alebo len o samotné zviditeľnenie sa na Instagrame.

sobíte iba na slovenskom trhu alebo plánujete expanziu aj do zahraničia?
Momentálne pôsobíme na Slovenskom a Českom trhu, ale spolupracujeme aj s firmami v zahraničí. Z tohto dôvodu sa chystáme oficiálne expandovať aj na zahraničný trh. 

Akým spôsobom?
Nadviazali sme spoluprácu s firmami AR VISUAL a EMOJI MEDIA, ktoré majú v tomto odvetví skúsenosti a taktiež kontakty. Naša služba na zahraničnom trhu bude figurovať pod názvom hypelogy.com.

Kedy vznikol pôvodný nápad a ako dlho trvala jeho realizácia?
Nápad vznikol v marci roku 2017, kedy sme si uvedomili, že Instagram ide neustále viac do popredia a začínajú ho využívať aj firmy na propagáciu svojich produktov či služieb.

Akým spôsobom ste financovali realizáciu nápadu a rozbeh firmy?
Financovanie prebehlo predovšetkým z príjmov našich vedľajších projektov. 

Aké najväčšie výzvy a prekážky ste zažili v čase vývoja firmy?
Prvé problémy prišli pri hľadaní programátorov, ktorí by dokázali zvládnuť takúto výzvu. Po pár týždňoch hľadania sa nám ich podarilo nájsť, celý vývoj trval takmer 3 mesiace. Ďalšie problémy začal robiť Instagram, ktorý neustále mení svoj algoritmus na odhaľovanie podozrivých účtov a aktivít. Na začiatku sme museli vytvoriť veľké množstvo Instagramových účtov a testovať ich. Po veľa neúspešných pokusoch sa nám to podarilo a vytvorili sme algoritmus, ktorý je funkčný a Instagram ho nedokáže rozpoznať od bežného užívateľa Instagramu.

Máte vo svete aj priamu konkurenciu?
Na Slovenskom trhu konkurenciu nemáme, ale vo svete áno. Avšak vôbec nás to neznepokojuje, pretože zahraničný trh je veľký a potencionálnych zákazníkov je veľa. 

Zdroj: Instaboost
 

Koľko máte aktuálne zákazníkov a aké sú vaše plány na najbližšie obdobie? 
Našu službu doposiaľ využilo približne 400 zákazníkov a cieľ so zahraničným projektom hypelogy.com je získať do konca roka 2018 aspoň 1000 zákazníkov.

Koľko času denne venuješ svojej práci?
Viem, že za dosiahnutím mojich cieľov stojí ešte veľmi veľa práce a preto častokrát pracujem viac než 12 hodín denne. Rovnako aj cez víkendy, ale vtedy si toho odpočinku doprajem o čosi viac. Každý druhý víkend trávim čas so svojou rodinou, kedy sa snažím úplne vypnúť.

Chceš našim čitateľom niečo odkázať?
V prípade, že niekto z čitateľov nevyužíva Instagram pre svoju firmu, tak by som mu určite odporučil si ho založiť. Na Instagrame je každý mesiac viac ako 250 miliónov aktívnych užívateľov a každý deň sa zdieľa približne 1 miliarda fotiek. Dokážete si budovať silnú komunitu fanúšikov (followerov), medzi ktorými môže byť množstvo budúcich zákazníkov i nových členov pre váš pracovný tím.

Zobrazit Galériu
Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie

HONOR 20 PRO v predaji | EISA Award

16.08.2019 10:20

HONOR, globálna značka smartfónov, dnes spustila predaje modelu HONOR 20 Pro. Modelzískal od ExpertImaging and Sound Association (EISA) ocenenie „EISA Lifestyle Smartphone 2019–2020“ zavynikaj ...

Technológie

Cesta developera: Od pevných diskov po DevOps

15.08.2019 00:01

Špeciálny projekt K článku ma inšpirovala reč Johna Romera na konferencii WeAreDevelopers. John je jedným zo zakladateľov firmy id Software, ktorá stojí za vývojom populárnych počítačových hier, ako ...

Technológie

Systém Dentis pomáha zubárom byť efektívnejším

09.08.2019 00:10

Špeciálny projekt Aj slovenský softvér vie preraziť a konkurovať tým zabehnutým. Príkladom nie je len Eset, či Sygic, ale i  špeciálny softvér určený pre zubných lekárov a kliniky – Dentis.  Ten v je ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

eFocus_2019

Najnovšie videá