SAMSUNG_052020 SAMSUNG_052020 SAMSUNG_052020 Advertisement

Real-time grafika krajiny na nerozoznanie od skutočnosti. Quixel dodá počítačovej grafike nový rozmer bez rendrovania

1

Quixel vytvoril krátky film Rebirth (Znovuzrodenie), ktorý vyzerá, akoby niekto natočil video krajiny kamerou. No v skutočnosti je to animácia zhotovená pomocou Unreal Engine od Epic Games. Na vytvorenie fotorealistickej scény Quixel použil UE 4.21 a vlastnú technológiu Megascans. Film je práca troch umelcov, ktorí využili presne naskenované materiály z reálneho prostredia.

Pri príprave projektu strávili mesiac v ľadovo studených dažďoch a búrkach na Islande, odkiaľ sa vrátili s viac ako 1000 skenmi zachytávajúcimi širokú škálu prírodných prostredí. Vďaka nim mohli vznikať textúry, ktoré boli neuveriteľne realistické a zároveň sa dali rýchlo vyrábať. Výsledkom je Rebirth, 125-sekundová real-time ukážka grafického fotorealizmu prezentujúca futuristickú mimozemskú krajinu.

Quixel spojil umelcov z oblasti hier, vizuálnych efektov a architektonickej vizualizácie. Realizmus je čiastočne založený na použití fyzickej kamery, ktorá umožnila tvorcom „filmovať“ vo virtuálnej realite. Vďaka UE 4.21 mohli tvorcovia eliminovať potrebu previzualizácie a postprodukcie. S takouto realistickou grafikou prostredia sa zrejme stretneme v hrách v najbližších rokoch.

Zdroj: venturebeat.com.

Redakcia

Všetky autorove články
grafika karta pocitac kvalita dizajn kamera foto video

1 komentár

no reakcia na: Real-time grafika krajiny na nerozoznanie od skutočnosti. Quixel dodá počítačovej grafike nový rozmer bez rendrovania

12.4.2019 19:04
nie som si uplne isty, ze je to na nerozoznanie. Fyzika je stale trosku mimo, v kazdom pripade moze byt.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať