ACER_09_SWIFT5 ACER_09_SWIFT5 ACER_09_SWIFT5 Advertisement

Protivný robot bude učiť zamestnancov zákazníckych liniek zvládať nepríjemné telefonáty

Technológie
0

protivny_robot2.jpg Pracovníci zákazníckych liniek sa musia denne vyrovnať s množstvom nepríjemných telefonátov od nespokojných zákazníkov. Na to, aby dokázali zvládnuť čo najlepšie aj toho najprotivnejšieho volajúceho, im poslúži nahnevaný robot.

Spoločnosť Touchpoint Group z Nového Zélandu sa rozhodla vytvoriť umelú inteligenciu, ktorá vie byť rovnako nepríjemná ako sťažujúci sa človek na zákazníckej linke banky. V priebehu najbližších šiestich mesiacov plánuje firma vyvinúť robota, ktorý vycvičí zamestnancov zákazníckych liniek zvládať aj obzvlášť nepríjemné a vypäté situácie. Využije na to dvojročné záznamy telefónnych hovorov z najväčších austrálskych bánk. Robot bude reagovať na pracovníkov podráždene. Šetriť nebude ani nadávkami.

protivny_robot.png

Do tohto zdanlivo bláznivého nápadu sa investovalo už viac ako 500-tisíc austrálskych dolárov. To, či protivná umelá inteligencia splní svoj účel, uvidíme v budúcnosti. Možnože sa nám už o niekoľko rokov ozve z druhej strany zákazníckej linky robot sám.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať