Poštová banka sa modernizuje, čoskoro predstaví mobilnú aplikáciu

0

Poštová banka začína nový kalendárny rok s novým logom a novým moderným vizuálom. Tradičná slovenská banka, ktorú vzhľadom na dostupnosť základného balíka služieb na každej pošte využívali hlavne staršie vekové kategórie, plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Ponúkne im zaujímavé produkty, novú komunikáciu a moderný vizuál.

„Banka takto reaguje na meniace sa trhové podmienky bankového podnikania, keď sa očakáva príchod nových subjektov, predovšetkým startupov, ktoré na rozdiel od bánk nebudú budovať infraštruktúru, takže budú dynamickejšie,“ zdôraznil generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko.

Nové oranžové logo predstavil generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko

 

Logo Poštovej banky je odrazom jednoduchosti, ako jednej z jej kľúčových hodnôt. Kruh v tieňovanej oranžovej farbe by mal symbolizovať, že banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi. Na výbere oranžovej farby loga sa podieľali viacerí zamestnanci banky. Mohli si zvoliť z niekoľkých návrhov farebnosti, pričom oranžový variant jasne vyhral.

Veľké zmeny prinesie banka aj v portfóliu produktov a služieb. Vo februári sa rozšíri o mobilnú aplikáciu, ktorá je pre mnohých klientov dnes už neoddeliteľnou súčasťou ich kontaktu s bankou. „Z našich štatistík vyplýva, že len jeden zo štyroch ľudí dnes nepoužíva a ani neuvažuje nad využitím bankovej mobilnej aplikácie. Ostatní s ňou už bežne platia. Ak sme teda chceli byť bankou užitočnou pre všetkých, museli sme vyvinúť našu aplikáciu na pohodlné využívanie bankových služieb v mobile. Podarilo sa nám ju vytvoriť v rekordnom čase,“ hovorí A. Zaťko. Z prieskumu banky ďalej vzišlo, že používatelia od mobilnej aplikácie očakávajú najmä jednoduchosť, prehľadnosť a platby takmer na jedno kliknutie.

Poštová banka je silná hlavne v regiónoch, kde sa bude zameriavať na strednú generáciu. Posilní aj orientáciu na malých podnikateľov. Jedným z cieľov je aj posilniť spoluprácu so Slovenskou poštou. Je zrejmé, že 15 000 poštárov nebude predávať bankové produkty, preto sa úsilie o preškoľovanie, koučing a iné aktivity sústredilo na vybraných zamestnancov, u ktorých je zrejmá perspektíva osobného rozvoja.

Hlavný cieľ je však posilnenie distribučnej siete rastom vlastných pobočiek, zámerom je 60 – 65 pobočiek, pričom je snaha predávať v pobočkách zložitejšie produkty. Očakáva sa, že jednoduché úkony budú klienti robiť cez internet banking a mobilnú aplikáciu. Na pošte sa takisto budú ponúkať iba jednoduchšie produkty.

Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
Postova banka aplikácia

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať